Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Jeg ville starte med en riffel - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 18-01-2017
    kl. 16:02

Morten Lyse Pedersen

Jeg ville starte med en riffel

og så skyde en spammer. Overlevede vedkommende, prøver vi en gang til.

Og ang. din kasse. Kan du høre lyden af småt glas der klirrer rundt..? - Hvis ikke ville jeg bare åbne den. Rørene har ingen skade taget, hvis ellers glaskolben er intakt.

Mvh,
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 18-01-2017
    kl. 16:02

Morten Lyse Pedersen

Jeg ville starte med en riffel

og så skyde en spammer. Overlevede vedkommende, prøver vi en gang til.

Og ang. din kasse. Kan du høre lyden af småt glas der klirrer rundt..? - Hvis ikke ville jeg bare åbne den. Rørene har ingen skade taget, hvis ellers glaskolben er intakt.

Mvh,
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 18-01-2017
    kl. 16:42

Søren Alwan

Et rør...

KAN rent faktisk godt tage skade, uden det kan ses. Tabte f.eks. engang et 6L6 på gulvet, som ganske vidst fungerede bagefter, men som kvitterede for indsatsen ved at flytte sit arbejdspunkt 10-12 mA = 30-40%. Hårdhændet behandling gør også sjældent noget godt for mikrofoni. Når dette er sagt, havde jeg nu også åbnet pakken, uanfægtet hvor mange rør det så gjorde, at jeg måtte sætte på tabskontoen. Men hva' pokker - der står s.. så mange i forvejen :-)

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 18-01-2017
    kl. 16:45

Søren Alwan

Men...

Helt generelt er rør nu altså ret hårdføre.

Svar på dette indlæg
  • 23-01-2017
    kl. 21:36

Anders Klitgaard

Tak for dine svar, Søren!

Hej Søren
    Tak for dine svar, som jeg netop har set. Røret sidder i min Cornford Carrera - du ved den med kun et udgangsrør. Det fungerer helt som det skal, så jeg håber at røret - hvis jeg kunne måle det - ville vise de rette tal. Den lille papæske som røret kom i så også helt normal ud.
    De bedste hilsner
    Anders

Svar på dette indlæg
  • 26-01-2017
    kl. 01:54

Søren Alwan

Åh...

jeg be´r...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 18-01-2017
    kl. 16:28

Anders Klitgaard

Tak for svaret, Morten!

Hej Morten
    Tak for svaret! Da der ikke umiddelbart kom nogle svar her, gjorde jeg det, at jeg ringede derover (til Watford Valves). De sagde, ligesom du, at man kan se sig ud af det. Det var nemlig det jeg ikke vidste. Jeg var bange for at røret kunne have taget skade uden at dette var synligt. Særligt var jeg bekymret, ikke så meget for røret selv, men for at sætte et defekt rør i forstærkeren. Nuvel, alle rør ser fine ud. Jeg tog så det, som lå mest yderligt i forhold til papkassens deformation. Jeg tænkte, at hvis dette rør er okay, så er de alle okay. Og det virker fint.
    De bedste hilsner
    Anders

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk