Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Rør-forstærker kyndig - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 31-08-2017
    kl. 19:49

[Profil slettet]

Rør-forstærker kyndig

Jeg søger en person, som virkelig ved noget om rørforstærkere.
    En som kan og vil hjælpe mig med at opgradere/forbedre/bias-justere/modificere
    mine comboer:
    1963 Vox AC 30 TB,
    1969,Deluxe Reverb
    1963 Super Reverb
    80'er Marshall Silver Jubilee Combo.
    Jeg betaler gerne en rimelig pris.
    Han/hunskal helst bo på Sjællands-siden.
    Vh Ken

Svar på dette indlæg
  • 31-08-2017
    kl. 21:35

Søren Alwan

Kan ikke...

prale af at bo på Sjælland, men er da ellers nok til at tale med...

Hvad mener du mere specifikt, når du skriver "opgraderinger/forbedringer/modifikationer" ? Det kan jo være mange, MANGE forskellige ting...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 03-09-2017
    kl. 01:19

Søren Alwan

Øøh..?

Ville egentlig have skrevet et længere og uddybende svar. Men hvis du har slettet din profil, antager jeg, at det ville være skønne spildte kræfter..?

Svar på dette indlæg
  • 01-09-2017
    kl. 09:25

[Profil slettet]

Hej Søren... Tak for dit svar.

De omtalte forstærkere er dem jeg efter mange år har været gladest for, og jeg bruger dem til forskellige genrer. Jeg er ikke kyndig nok til at diagnosticere hvis der er brum, skrat, dårlig lyd osv, og tingene skal bare virke og lyde godt når jeg er på job. Desuden har jeg desværre ikke de gyldne ører, som skal til når man skal vurdere hvad der lyder godt. Har f.eks lige købt NOS rør for en formue i USA og kan ikke høre forskellen på dem og på de gamle billige udbrændte kineser-rør der før sad i. Jeg kan godt høre når det lyder godt, men er nød til at have hjælp fra en, der ved hvad der skal til for at en rørforstærker spiller optimalt.
    Og så ved jeg godt at "godt" i henhold til lyd er en sær og individuel størrelse.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk