Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
God guitarkabel - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 01-10-2017
    kl. 11:04

Tommy Denda

God guitarkabel

Hejsa

Jeg skal bruge et rigtigt godt guitarkabel der er s stjfrit som muligt, til min
    helt igennem suverne Wem forstrker. Hyggeligt at hilse p jer til Copenhagen Guitar Show.
    Min guitar har lidt problemer med at den stjer (den er vist ikke jordet ordentligt,
    for det forsvinder nr jeg lgger en hnd p strengene), s kablet skal vel vre jordet?
    Har i forslag til et godt kabel der ikke skal loddes?

Mvh Tommy

Svar på dette indlæg
  • 02-10-2017
    kl. 09:38

Tommy Denda

Det skal lige siges at jeg prver at f min guitar til at lyde s bent og klar i lyden som muligt.
    Den er lidt livls i necken (en minihumbucker). Tak Sren for at lave en forstrker der pludselig
    afslrer min guitars fejl og mangler 😄). S jeg leder alts efter et kabel der kan hjlpe med at
    bne mere op for lyden.
    Det kunne vre rart ikke at skulle lodde, men hvis det vitterligt giver en bedre (mere klar og ben) lyd, kan jeg nok godt f den gamle til at give mig et lynkursus...

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk