Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Ampeg? - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 01-05-2003
    kl. 18:50

Rasmus Toft

Ampeg?

Er der nogen der med hnden p hjertet kan sige hvad for nogle kabinetter der er fedest,jeg har selv prvet SWR 4x10,og var ikke srligt imponeret,ej heller var Ashdowns 4x10.EBS laver et imponerende lydtryk,men er ret grimt med det gr filt,det er dog ikke afgrende hvordan kabinettet ser ud,men selvflgelig hvordan det lyder.Hvad med Ampeg,laver de nogle vellydende kabinetter,de er ret dyre,men er de prisen vrd? Jeg har tnkt p at anskaffe mig 2 kabinetter,et med 1x15 og et med 2x10,for at kunne njes med at tage et af dem med p de sm jobs,og begge med p de strre steder,det m nsten vre det mest flexible? hvordan gr alle i andre?

Svar på dette indlæg
  • 02-05-2003
    kl. 10:15

Rasmus Toft

strre flexibilitet?

-giver det mere flexibilitet at have 1x15 og 2x10 end feks 1 kabinet med 4x10?
    -er det mere praktisk med 2 kabinetter,eller er det irriterende ikke bare at have et med
    4x10?

Svar på dette indlæg
  • 21-05-2003
    kl. 19:05

ian Wkknh

Hartke go home

Hartke xl 4x10 er det drligst lydene skab jeg har prvet, men det mske et sprgsml om smag

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk