Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Kabler - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-08-2003
    kl. 18:49

Johannes Bjrkman

Kabler

Er der nogen med forslag til hvor man kan kbe gode kabler (fx. Sommer el. Mogami)? Nogen forslag til fede mrker? Det jeg lige nu gr efter er en 8 halet bal. jack snake. Men p lngere sigt bde XLR og jack kabler + patch...

Nogle forslag til mrker, forretninger osv?

.... btw, min mening er ikke at starte en flame om hvor meget kabler betyder for lyden... den diskussion er taget for lngst :)

Svar på dette indlæg
  • 02-08-2003
    kl. 20:26

Christian Gade

Ja...

...ved at man kan kbe kabler, stik o.lign. her:

http://www.kinovox.dk

http://www.rs-components.dk

Svar på dette indlæg
  • 03-08-2003
    kl. 17:23

Allan Bregendahl

Og

Supersound har Klotz kabler..... Lkker kvallitet....

Svar på dette indlæg
  • 04-08-2003
    kl. 01:06

Johannes Bjrkman

Tak...

... det ser godt ud!

Er der nogle specielle 'modeller' i vil anbefale?

Sidder fx og kigger lidt p Sommer Club. (hehe... sommer club.. der er noget eksotisk og hyggeligt over det navn) anyway, hvordan er det?

Johs

Svar på dette indlæg
  • 20-08-2003
    kl. 11:09

Allan Bregendahl

Jack...

S lnge du det glder fastmontering, er det ikke ndvendigt at bruge de helt dyre stik. Neutrik laver nogle billige modeller, der er ganske ok.

Allan

Svar på dette indlæg
  • 21-08-2003
    kl. 10:34

Allan Bregendahl

;o)

Hehe.. Jaaaa det er du jo.... :)

Jeg er nu stadig af det overbevisning, at hvis vi snakker FAST instalation, og stikkene IKKE skal tages ud, og ind... Glder det bare om at vre go' til at lode... S skal det nok holde!!!

Jeg kan da i hvert fald ikke forestille mig at de billige stik er lavet af drligere metal end de dyre. S det eneste man sparer p er holdbarheden, og den burde jo ikke ha' noget at sku' ha' sagt, i denne situation. Det har det i hvertfald ikke i mit studie!

Allan

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk