Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Studio Projects C-1 - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 16-11-2003
    kl. 21:36

Jesper Mller

Studio Projects C-1

Er der nogen der har erfaringer med den, jeg har hrt/lst at den skulle lyde hamrende godt, men det er jo bare snak.

Svar på dette indlæg
  • 02-12-2003
    kl. 09:26

Johannes Bjrkman

Nu er mit...

ikke mere end degt man kan skaffe sig inde p the listening session, og der syntes jeg netop den markere sig som en "god billig mikrofon". Den virker meget pre-eq'ed, med fyldig bas og meget diskant, sdan som man umiddelbart gerne vil have sin lyd. Kan godt flge dig i det med U87eren. Men undskyld mig, jeg tror netop det er nybegyndere der ikke helt ved hvor de vil hen, frste gang jeg prvede en U87 var jeg heller ikke helt overbevist... indtil jeg prvede at arbejde med den! S slog den alt af banen... og jeg har ikke set en eneste dygtig tekniker p nettet foretrkke en studio projects til noget som helst... udover B serien til tom's....

Men jeg er varm fortaler for Studio Projects, det er slet ikke det, har ogs tnkt mig at anskaffe et par c1 p et tispunkt, vil bare lige sige min mening ang U87.

Svar på dette indlæg
  • 02-12-2003
    kl. 09:28

Johannes Bjrkman

Min erfaring med C1 mente jeg ovenfor...

h

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2003
    kl. 10:57

Johannes Bjrkman

Det kan du sagtens.

d

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk