Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Reason og midi keyboard - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-03-2004
    kl. 10:58

K H

Reason og midi keyboard

Jeg har en ldre version af reason (vers1.0) og har lige erhvervet mig et midi keyboard. Da jeg ingen midi indgang har i PCen vil jeg kre via USB, men kan ikke finde ud af at stte det op?
    Kan reason 1.0 kre med USB eller skal jeg opgradere?

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2004
    kl. 13:28

aaa aaa

Midi !

Der er en midi indgang p din pc, det er igennem din spilport. Stik kan kbes billig nsten overalt,Gameport i den ene ende og midi ud/ind i den anden, husk du bde skal kre midi og ind p keyboardet.

Hvis du bruger USB, SKAL der vre en USB/ PC out udgang p dit keyboard og s skal du mske indlse en speciel driver til dit keyboard p pcn for at det virker. Ihvertfald hvis det er en PC out udgang.

Held og lykke !

Jesper

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2004
    kl. 13:31

aaa aaa

Midi !

Ups ! Stave fejl i frste indlg !!!!

Der er en midi indgang p din pc, det er igennem din spilport. Stik kan kbes billig nsten overalt, stik til spilport i den ene ende og midi ud/ind i den anden, husk du bde skal kre midi ud og ind p keyboardet.

Hvis du bruger USB, SKAL der vre en USB/ PC out udgang p dit keyboard og s skal du mske indlse en speciel driver til dit keyboard p pcn for at det virker. Ihvertfald hvis det er en PC out udgang.

Held og lykke !

Jesper

Svar på dette indlæg
  • 26-04-2011
    kl. 16:58

Allan Hansen

Fandt

du ud af noget?

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk