Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 06-03-2004
    kl. 10:58

K H

Reason og midi keyboard

Jeg har en ældre version af reason (vers1.0) og har lige erhvervet mig et midi keyboard. Da jeg ingen midi indgang har i PCen vil jeg køre via USB, men kan ikke finde ud af at sætte det op?
    Kan reason 1.0 køre med USB eller skal jeg opgradere?

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2004
    kl. 13:28

aaa aaa

Midi !

Der er en midi indgang på din pc, det er igennem din spilport. Stik kan købes billig næsten overalt,Gameport i den ene ende og midi ud/ind i den anden, husk du både skal køre midi og ind på keyboardet.

Hvis du bruger USB, SKAL der være en USB/ PC out udgang på dit keyboard og så skal du måske indlæse en speciel driver til dit keyboard på pcèn for at det virker. Ihvertfald hvis det er en PC out udgang.

Held og lykke !

Jesper

Svar på dette indlæg
  • 06-03-2004
    kl. 13:31

aaa aaa

Midi !

Ups ! Stave fejl i første indlæg !!!!

Der er en midi indgang på din pc, det er igennem din spilport. Stik kan købes billig næsten overalt, stik til spilport i den ene ende og midi ud/ind i den anden, husk du både skal køre midi ud og ind på keyboardet.

Hvis du bruger USB, SKAL der være en USB/ PC out udgang på dit keyboard og så skal du måske indlæse en speciel driver til dit keyboard på pcèn for at det virker. Ihvertfald hvis det er en PC out udgang.

Held og lykke !

Jesper

Svar på dette indlæg
  • 26-04-2011
    kl. 16:58

Allan Hansen

Fandt

du ud af noget?

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk