Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
M-Audio Audiosport Quattro - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 23-03-2004
    kl. 18:26

Allan Hansen

M-Audio Audiosport Quattro

Jeg overvejer at investere i en M-Audio Audiosport Quattro, men jeg er lidt i tvivl, om jeg kan kre ASIO-drivere gennem Cool Edit Pro 2.0. Nogen der ved det? Hvis jeg ikke kan bruge Cool Edit, hvilke programmer vil s ellers vre egnet (uden man skal hen og investere i pro tools)?

Har ogs haft lidt kig p M-Audio Delta 66 - nogen der har positive/negative erfaringer med de to produkter (Delta 66 og Audiosport Quattro) generelt?

Allan / cinnober (www.cinnober.mymusic.dk)

Svar på dette indlæg
  • 28-05-2004
    kl. 23:42

Anders Ruby

Tangerende svar

Hej Allan.

Jeg har et M-Audio Duo, hvilket vist er en sster model til Quattro - de bruger i hvert fald samme drivere. Jeg bruger ogs CEP 2.0 (Nu Adobe Audition!?!) Og det vil umiddelbart godt vre med til at kre ASIO, men er der nogen srlig grund til at du foretrkker det? - Skriv endelig. Jeg bruger MME-systemet, fordi det krer MEGET hurtigere, og sikrere, og jeg kan ikke hre forskel!

Har ikke prvet Delta 66, eller Quatro, men er ret glad for mit Duo - mest fordi det har en fed mic-preamp. Jeg tnker det m vre den samme midiman teknologi i de andre kort?

Venlig hilsen,
    Anders.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk