Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Funky - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-04-2004
    kl. 19:44

-_- ....

Funky

hej.
    jeg har lavet et funk band, vi spiller lidt forsklligt, hvis i skulle komme med nogle nummer forslag hvad skulle det s vre

Svar på dette indlæg
  • 03-04-2004
    kl. 20:48

Mogens Karlsen

Funky shit

Hej Casper

Nu kender jeg jo ikke noget til jeres bestning mht blsere og lign., men som en generel grundregel m man sige, at ethvert funkband med respekt for sig selv spiller noget med Stevie Wonder (og der er jo nok at tage af: "I wish", "Superstition", "As", "For once in my life" osv...)
    Vores egne danske Ridin Thumb har bestemt ogs lavet en serie numre i den genre, som er vrd at tjekke ud.
    Ligeledes er der jo gode gamle SP-Just-Frost, hvis I er til New Orleans-stilen (og har teknikken i orden...)
    Prince har ogs en del numre som er/ kan gres ret funky (f.eks. "Kiss")
    Sidst men ikke mindst er der jo soul/funk-kongerne "Tower of Power", som ligeledes har et utal af numre, der gr lige i danseskoene (f.eks. "Soul with a capital S", "Don't change horses", "Diggin on James Brown", osv...)
    Hvilket egenligt minder mig om Godfatheren ham selv, James Brown... Husk ogs at tage ham med i overvejelser om repetoireopbygningen...

Keep it funky!!!!!!

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk