Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
"el-guitar- byg" hjemmesider - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 12-09-2004
    kl. 10:54

Karsten Klausen

"el-guitar- byg" hjemmesider

Hej !

Er der nogen der ligger inde med nogle gode
    "el-guitarbygger hjemmesideradresser" med "step by step" repotager.Selv syntes jeg at ProjectGuitar.com er rigtig god .

hilsen Karsten

Svar på dette indlæg
  • 06-10-2004
    kl. 19:34

Søren Korsgaard

Egnede bøger

Check Stew Mac, Lmii, og find Steve Hichok bog building a electric guitar der står der en masse brugbart.

Svar på dette indlæg
  • 06-10-2004
    kl. 22:29

Torben Vendt Hansen

Melvyn?

Er det ikke Melvyn Hiscock's udemærkede "Make Your Own Electric Guitar" du tænker på Søren?

Martin Koch's "Building Electric Guitars" er også glimrende. Faktisk supplere de hinanden meget godt da Melvyn's bog er meget pædagoisk og letlæst; til gengæld har Martin's flere detaljer og billeder.

Jeg har også fundet et par vejledninger på nettet; men de var nu temmelig tynde. Og sammenlignet med det du skal bruge på træ, mekanik, elektronik og værktøj er en bog en ret billig investering - ikke mindst hvis den kan spare dig for problemer.

God fornøjelse.

Svar på dette indlæg
  • 08-10-2004
    kl. 18:54

Peter Hansen

fuksvans...

Jeg synes da det er helt fedt at se en guitar hals savet ud med en fuksvans...
    Godt link..det er øjeblikkeligt tilføjet til mine favoritter...
    mvh. Peter H.

Svar på dette indlæg
  • 09-10-2004
    kl. 13:15

Karsten Klausen

fuksvans !?....

Jeg syndes det er helt ok - at man ka se at der også kan bygges guitarhalse med simpelt
    håndværktøj.....bugthøvl-rasp...og fuksvans !
    I øvrigt ender det jo også op med en ganske nydelig hals.Guitarbyggerns håndelag og viden
    er da ok i den rapotage.

hilsen Karsten

Svar på dette indlæg
  • 27-05-2011
    kl. 04:39

faxAffog Leda Pina

Playstation tournaments

Really strange

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk