Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
laaaaaangsomt... - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 15-09-2004
    kl. 10:27

Andreas A

laaaaaangsomt...

Selv efter at have fået 10mb internet linie irriterer det mig stadig, at soundcheck er så langsomt som det er.

Hvorfor kører ALLE andre internetsider hurtigere? Kan i ikke komme op i et højere gear?

Svar på dette indlæg
  • 15-09-2004
    kl. 13:25

Søren Alwan

- HØRT!!!

Soundchecks hjemmeside har aldrig været blandt de hurtigste. Men her på det sidste er det da blevet helt slemt...

Nogen må gøre noget!

zzzzzzzzz

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 15-09-2004
    kl. 17:26

keld sørensen

Sjovt nok!

Ja, sjovt nok skulle jeg netop selv til at starte denne tråd....
    HAMRENDE langsomt......Hvorfor......
    Keld

Svar på dette indlæg
  • 15-09-2004
    kl. 21:13

Søren Korsgaard

Det bliver taget op

Der har været store udsving i hastigheden på siden. Til tider er det næsten umuligt at åbne et forum og opdateringen sker urimeligt langsomt. Vi er opmærksomme på det og vil evt flytte Soundcheck over på en anden server. Et af problemer der var på et tidspunkt var at jeg havde lagt nogle billeder op i et forkert format, men de er fjernet og slettet for længst men problemet bliver forelagt de rette mennesker ASAP så vi kan få hastigheden på siden op igen.

Svar på dette indlæg
  • 17-09-2004
    kl. 09:27

Andreas A

Altid været et problem...

Hej Søren.

Jeg tror, at soundcheck ville få langt flere "besøgende" hvis hastigheden blev bragt op.

I længere tid (måske 1-2år) har jeg favoriseret AAGE´s forum over soundcheck - hovedsageligt fordi jeg fandt hastigheden på soundcheck ulidelig langsom! Dette på trods af at self. helst vil være i et "frit" forum.

Mvh Andreas (som håber på et hurtigere soundcheck)

Svar på dette indlæg
  • 17-10-2004
    kl. 21:15

keld sørensen

Hvornår bliver det taget op?

og hastigheden op igen......
    Hvornår var soundchecks side hurtig????

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2004
    kl. 11:28

Søren Korsgaard

Sagen er blevet forelagt redaktionen

Jeg har gjort redaktionen opmærksom på problemet og lige nu mens jeg sidder og skriver dette her går opdateringen også urimelig langsomt, René Munk Thalund har fortalt mig at de har problemer med de servere der styrer både Gaffa og Soundcheck og der arbejdes på det, men det at skifte server er hvits ikke noget man bare sådan lige gør, jeg skal tage det op igen igen næste gang jeg mødes med Redaktionen

Svar på dette indlæg
  • 20-11-2004
    kl. 10:20

keld sørensen

Og det betyder????????

Sagen er blevet forelagt redaktionen (25/10) , jo-tak men hvad så?
    Redaktionen synes ikke forummet er langsomt - for de arbejder åbenbart i samme tempo. Hvornår sker der noget med hastigheden?
    Keld

Svar på dette indlæg
  • 15-12-2004
    kl. 17:07

keld sørensen

igen, igen.

Tja, nu er det så næsten en måned siden problemet blev forelagt redaktionen (og Rene Munk Thalund) og hvad er der sket??? - Det der plejer at ske...... INTET.

Svar på dette indlæg
  • 15-12-2004
    kl. 17:39

keld sørensen

sorry....

Det er ikke næsten en måned siden problemet blev forelagt redaktionen - det er næsten TO måneder...... WOW - sikken et hastværk :o)

Svar på dette indlæg
  • 15-12-2004
    kl. 21:52

Søren Korsgaard

Kære Keld

Nu får du det samme svar som jeg fik "Både GAFFA og Soundcheck flyttes snarest til helt nye servere, som
    skulle forbedre hastigheden væsentligt."
    Som det også fremgår af andre indlæg på siden er der ikke mange penge at gøre med på Soundcheck. DVS at vi ikke har topprioritet når der skal bruges penge i GAFFA koncernen, der betyder igen at ting tager den tid de tager og koster de penge tager de endnu længere tid.
    Jeg kan da godt forstå du er frustreret over den meget svingende hastighed på sitet, men det er frustrende for alle. Jeg sidder som skribent da også og bander når det tager lang tid at loade og lægge nyheder op, alligevel gør jeg det om ikke dagligt så tit og ofte. Jeg pudser ikke glorien eller siger man ikke må brokke sig, men en gang imellem må man også godt prøve at sætte tingene i perspektiv. De er mange der har skrevet indlæg i stil med hvcorfor gør I ikke bare sådan og sådan, men når man så opfordre folk til at hjælpe med at programere eller hvad de nu mener der skal til for at få siden til at køre hurtigere, se så kniber det gevaldigt men ihærdigheden. Hvis du har nogle gode ideer til hvordan siden kommer tila t køre hurtigere så er du rigtig meget velkommen til at henvende dig til René Munk Thalund eller Robert Borges på Gaffa de vil givetvis, sammen med alle os andre, tage imod din hjælp med kyshånd.Ellers må vi bare vente til efter jul hvor vi skifter servere

Svar på dette indlæg
  • 17-12-2004
    kl. 13:21

keld sørensen

Ventetid.

Søren - det var netop et svar iden boldgade jeg gerne ville have! En fornuftig tidshorisont. - Eller bare at få at vide at der er en tidshorisont. At få at vide at der faktisk sker noget indenfor en overskuelig fremtid - og ikke bare "senere" - nu har man da noget at forholde sig til - og se frem til.
    M.h.t. programmeringen så har jeg absolut ingen forudsætninger eller evner i den retning.
    Og m.h.t. mit brokkeri - jeg bruger efterhånden soundcheck så uendeligt lidt - da jeg er træt af at vente - og det synes jeg egentlig er synd - da det egentlig er et godt site - derfor har jeg presset på med at få hastigheden op.

Igen: tak for et reelt svar.
    Keld

Svar på dette indlæg
  • 25-02-2005
    kl. 14:50

keld sørensen

Nu er det vist efter jul........

Øh, hvor bliver den nye server af?
    Jeg venter stadig på at hastigheden stiger ved sideskift.
    Keld

Og .....jeg ved ikke hvordan man gør - men jeg kører heller ikke et site med fora. - Jeg er bare bruger.

Svar på dette indlæg
  • 08-03-2005
    kl. 08:03

keld sørensen

Adjø

Sorry........
    Jeg er ude af disse fora - gider ikke vente mere. Vi ses på Aages fora.
    Keld

Svar på dette indlæg
  • 09-03-2005
    kl. 17:45

Søren Korsgaard

Ha det godt

Det er selvfølgelig aldrig rart at tage afsked med læsere, server situationen skulle være under forbedring og jeg har personligt ikke oplevet at siden er gådt helt i stå som den gjorde før jul. Derudover har vi en lang række forbedringer i støbeskeen, automatiske nyhedsbreve, brugerkommentarer til nyhederne og en anmeld dit eget gear funktion. Men det kan jo være vi ses igen på et senere tidspunkt.

Svar på dette indlæg
  • 14-06-2006
    kl. 16:14

keld sørensen

bump

bumper lige denne tråd pga den nye, "soundcheck nu og i fremtiden" tråd - hvor det blev lovet at der ville ske noget - 15/9-2004.
    Keld

Svar på dette indlæg
  • 20-07-2006
    kl. 09:28

Heidi Christensen

stadig f* langsomt

Helt ærlig..er der nogen redaktion herinde... Kan denne side ik gøres mere brugbar.

Den gemmer heller ik logins

Svar på dette indlæg
  • 21-07-2006
    kl. 15:03

Frederik Dam Sunne

Sikke...

du charmer!

Men hvilken forbindelse sidder du på?
    Det er måske ikke hutigt nok, men forummet må virke hurtigere for jeg har optimeret det en hel del.

Der kan også være småprobelemer de næste par dage. Jeg sidder og prøver at finde ud hvor login og cookie håndtering generelt er så skod, så I må meget gerne hjælpe med at sende fejlbeskrivelser på frederik(snabela)gaffa.dk

Mvh,

Frederik

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk