Javel, ja!!!
Først det saglige, som rent faktisk er et svar til det spørgsmål der blev stillet:
Jeg har for ca. en måned siden købt et bærbart system, som alternativ til mit MAC BASEREDE Protools Mix+ system....
Det består af en Powerbook G4, 1.5 gHZ, 786 mb ram og en Digidesign Mbox.... Det system koster lige under 16.000 kroner, og det lydkort har "kun" 2 ind/ud - Så nej, at få et godt mac-baseret system, med 8 ind/ud for 12.000 kr - Det tvivler jeg på kan lade sig gøre....
Jimmy "Lort i munden" Mortensen,olsen, petersen, eller hvad du nu hedder:
Hvis nu at PC systemet er så fedt som du nu siger - Hvorfor kører om ikke 100 %, så ihvertfald tæt på, så MAC systemer??
Og med hensyn til din GENIALE bemærkning om at "slippe udenom latterligt høje studiopriser...." - Så tør jeg godt satse en halv arm på at dine plugins, softsynther m.v ALDRIG vil komme på højde med de maskiner de efterligner, og som i de fleste tilfælde står i de PROFESSIONELLE studier - Af en simpel årsag: DE ER EFTERLIGNINGER - Ovenikøbet digitale 0 og 1 efterligninger!!
Kunne du være så venlig at oplyse os ignorante Mac-brugere om hvilke cd`er det er du har udgivet, så vi kan høre hvordan et rigtigt system, hjemme i en rigtig stue, med nogle rigtige effekter lyder? Jeg er meget nysgerrig efter at høre hvordan jeg skal gøre, for at få de produktioner jeg sidder og laver til at lyde RIGTIG godt - Til at starte med skal jeg jo nok skille mig af med mine Mac`er, og mit alt for gamle og udrangerede protools-system..... Jeg vil gerne høre fra mesteren ham selv hvad jeg så derefter skal gøre, for jeg er sgu lidt i tvivl....
/HC