Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Alesis HD24 og Tascam DM24 - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 12-10-2005
    kl. 13:51

alf degnebolig

Alesis HD24

Hej Teit.

Da din anonce kommer op nr jeg sger p Alesis HD24, skriver jeg til dig, for at hrer om Du evt. vil slge din, eller om du kender nogen der har en til salg.
    venlig hilsen
    alf.

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2005
    kl. 13:51

alf degnebolig

Alesis HD24

Hej Teit.

Da din anonce kommer op nr jeg sger p Alesis HD24, skriver jeg til dig, for at hrer om Du evt. vil slge din, eller om du kender nogen der har en til salg.
    venlig hilsen
    alf.

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 08:10

Sren Kvejborg

HD24 til salg.

Hej Alf.

Jeg har en sprit ny HD24 til salg med garanti org. embalage og det hele.
    Bandet jeg spiller i kbte den for at kunne lave live takes nr vi er ude, og bruge det til at lytte fejl efter jobs. Men det viste sig at vi ikke bare uden vidre kunne kre den med vores nuvrende mixer. S det var en fejl investering. Den har aldrig vret brugt. Kun pakket ud for at tage foto til DBA mm.

Er du intereseret s ring p 40721687.
    mvh.
    Sren

Svar på dette indlæg
  • 22-01-2006
    kl. 18:08

Birger Hjland

Har du fet lst problemet ?

Jeg har ogs HD 24 og DM-24. og har samme problem som dig, der er s nogen der siger at den eneste mde man kan f DM-24 til at styre HD24 er ved midistyring?

Jeg har stadig ikke fundet ud af lsningen?

Svar på dette indlæg
  • 30-01-2006
    kl. 18:36

Birger Hjland

Lsning p MD-24 i samarbejde med HD24

G p Tascams hjemmeside i USA via nettet,g ind p opdateringer vedr. DM-24 mixeren, der er en vejledning man kan Downloade til hvordan DM-24 krer sammen med HD24.

Svar på dette indlæg
  • Hey

Svar på dette indlæg
  • hVAD GR MAN

Jeg har kigget p det, men fatter ikke lige hvordan man fr dm24 til at styre HD24....

Svar på dette indlæg
  • 16-02-2006
    kl. 15:15

Birger Hjland

softvare p din DM-24 og din HD24

Du skal som der str i vejledningen du har hentet p Cascams hjemmeside i USA srge for at din DM-24 mindst er opdateret til verision 2,10 og HD24 mindst er opdateret til 1,6
    Ellers kan du ikke f det til at virke.
    Jeg har ikke selv gjort det, men har fet Kinovox til at opdaterer min DM-24
    Hvad angr Styringen af HD 24 (record,play,stop)via MD-24 skulle det ogs kunne lade sig gre via Midi.
    Jeg har endnu ikke fet nogen til at gre det for mig,da jeg ikke selv tr rode med det.
    Men jeg kan nu via 6 lysleder kabler optage 24 spor p HD24 samt via 1 stk. 75 ohm BNC kabel f min meterbro til at vise tidskode p meterbroen p DM-24.

Hvis jeg fr ordnet det sdan at styringen ogs kommer til at funke skal jeg nok give en oplysning p siderne her. Det nu du ogs meget gerne gre hvis du nr det fr mig.
    venligst - Birger

Svar på dette indlæg
  • 16-02-2006
    kl. 18:50

Birger Hjland

vedr. transport styring fra DM-24 til HD24

Prv at g ind p flgende Tascam forum side fra USA

http://tascamforums.com/index.php?showforum=47

Der er der en der skriver hvad man skal gre for at f transportstyringen af HD24 via DM-24.
    skriv lige p sauntcheck hvis det virker
    Venligst - Birger Hjland

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk