Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
login problemer **Hjælp søges** - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 28-03-2005
    kl. 23:47

Andreas A

login problemer **Hjælp søges**

Hej Soundcheck-folk m.fl.

Siden jeg fik router og i denne forbindelse formaterede min computer har jeg ikke kunne logge ind på soundcheck dk. Jeg er 99% sikker på, at jeg ikke har virus eller spyware. Mit sikkerhedsniveau er valgt til mellem - jeg har prøvet at vælge mellemlav uden resultat. Jeg har endda tilføjet soundcheck.dk som "sikkert" sted.

Noget mærkeligt:
    aage.dk og tv2.dk er også tilføjede som sikre steder. Her kan jeg logge ind, men vælger jeg "husk login" går det også galt - dvs. at der intet sker når jeg forsøger at logge ind.

Her på soundcheck kan jeg bare ikke logge ind overhovedet.

Mit gæt er, at der er problemer med at acceptere cookies fra stedet. Men dette burde netop kunne lade sig gøre, idet jeg har tilføjet soundcheck som sikkert sted (hvilket betyder jeg accetere cookies fra stedet).

Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe mig til igen at kunne bruge soundcheck (fra egen computer).

Mvh Andreas Andersen

Svar på dette indlæg
  • 31-03-2005
    kl. 00:22

Andreas A

krisen er ovre

Hej alle.

Krisen er ovre. Ved opdatering af guitarport software blev alle mine problemer løst :-S

Mvh Andreas A

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk