Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
aage og dårlige erfaringer! - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 29-08-2005
    kl. 16:14

frej ernager

aage og dårlige erfaringer!

hep jeg har i en del år handlet i aage(efter følgende indlæg fatter jeg ikke selv hvorfor!)men jeg har efterhånden så mange dårlige erfaringer med dem at nu må det være slut... den sidste var et firewire 410 m-audio kort der skulle til rep.. godtroende som jeg er aflevere jeg hele skidtet med en besked om at det ca er færdigt om uge, OK! cool. Men da ugen er gået ringer jeg lige for at tjekke(da jeg ikke har hørt fra dem) og nu er beskeden at der går 2 yderliger uger inden jeg får mit lydkort at se! hmm surt men det er jo hvad der kan ske.. tjaa nu sidder jeg så her 4½ uge sener og bobler af raseri har lige ringet til dem(de har ikke ringet til mig en eneste gang)... kortet er dog kommet tilbage men nu siger de at min granti ikke dækker på trods af at det er inden for garranti perioden!??? og de kunne ikke finde fejlen... men de kan godt konstatere at kortet ikke virker!!!??? og nu skal jeg betale for et kort som ikke virker og har været til rep i 4½ uge arghh come on!!

er derfor ret interesseret i høre om andres erfaringer med Aage er det bar mig der er uheldig?

mvh. En bitter kunde!

Svar på dette indlæg
  • 29-08-2005
    kl. 22:36

Søren Alwan

Tjah...

tjek eventuelt:

http://www.soundcheck.dk/?Dtype=thread&Did=38660

De bedste hilsener

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2005
    kl. 13:30

Thomas Birck

alternativ?

jeg handler konsekvent aldrig mere i åge, da jeg får bedre service alle andre steder, og de fleste kan faktisk godt konkurrere med prisen, man skal bare handle lidt.. KMC på gl kongevej er klart min favorit, ingen pis, kompetent og altid! venlig betjening.. man bliver ikke prakket ting på, og hvis de ikke kan løse din opgave, synes jeg altid de prøver at finde alternativer... Klart det eneste sted jeg har handlet i snart 2 år, og uden brok!! -go vind..

Svar på dette indlæg
  • 13-12-2005
    kl. 20:59

esben ahrg

KMC.. No way..

Er det virkelig din favorit?
    Jeg har så næsten kun haft dårlige oplevelser med dem.. Hende datteren er okay sød, men ham der ejer den er da den største bondefanger.. Jeg har ikke fået en ærligpris på noget derude, og jeg har aldrig følt at de vidste hvad de talte om, det er ikke fedt at komme ind i en butik, og ikke vide ret meget om noget, men stadig vide mere om det end dem der burde vide noget om det.

Men altså hver sin smag, jeg er til Aage, jeg får den bedste betjening derinde, men jeg er også kommet derinde i mange år, og har lagt rigtig mange penge derinde, og der er aldrig noget med at skulle handle, jeg får bare en god pris.

Svar på dette indlæg
  • 13-12-2005
    kl. 20:23

Allan Fuglsang

Aage eller ej.......

Jeg bor ganske vist i Jylland og kunne for den sag skyld godt handle hos Aage i Århus eller hos Knud Eskildsen i en af hans forretninger. Imidlertid har jeg som fast kunde valgt at lægge mine indkøb hos Alfred Christensens Musikhandel A/S - www.alfred-christensen.dk da jeg ligemeget problemstillingen altid har fået en god og venlig, imødekommende og serviceminded betjening - ligesom jeg kan få mit grej repareret uden brok. Endelig er det også her jeg har opnået den største "rabat" om jeg så må sigen, men om det skyldes tilfældigheder ved jeg ikke.

Alt i alt kan jeg varmt anbefale et kig på deres side og kommer man forbi så kig ind i butikken - særligt den i Holstebro er attraktiv og velassorteret.

/alfu

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk