Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Att: Soundcheck/René Thalund - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 03-09-2005
    kl. 20:06

Uffe Holmsgaard Eriksen

Att: Soundcheck/René Thalund

Hej René!

Jeg mente, denne tråd passende kunne placeres her for ikke at trække diskussionen om reklame på guitarforummet ud i langdrag.
    Kunne man evt. lave brugernes profiler offentlige? Dvs. for at poste et indlæg skal man som nu logge sig ind, men samtidig sådan, at de andre brugere kan klikke sig ind på ens profil og læse om liv og levned, samt eventuelle interessekonflikter? Det kan muligvis skræmme nogen, men jeg mener debatten på den måde i udgangspunktet er mere rimelig. Lign. findes også på andre fora og debatsider.

Svar på dette indlæg
  • 18-10-2005
    kl. 09:25

Niels Schmidt

Enig!!!

Hej Uffe

Jeg er enig med dig. Jeg har svært ved at se der kan være nogen der har berettiget grund til ikke at stå frem som dem de nu er, så alle kan se det.

Men jeg kan også konstatere der er flere tråde med dette indhold. Men til syneladende lader det ikke til at have Soundchecks interesse? Hvad skal vi så med denne kategori?

Venligst

Niels

Svar på dette indlæg
  • 23-10-2005
    kl. 17:04

Jan Jeppesen

Hvad med vi bare laver..

Hi!
    En tråd, hvor vi skriver lidt om os selv, der er jo ikke så mange der poster regelmæssigt?

Vil da gerne lægge ud (Kopieret direkte fra min profil):

Lidt om mig :-)
    Har spillet Guitar (primært Lead) I snart 25 år.
    Har spillet Blues-Rock(SRV, Clapton, Gary Moore, o.s.v.)Syre-Rock(Hendrix, Cream, Free)Country og Jazz. Har for nyligt startet mit eget lydstudie.
    Mvh. Jan

Fødselsår: 1966

Første instrument: Tokai Stratocaster ´84
    Andet instrument: Fender Stratocaster ´99

Følgende stof
    interesserer mig mest: Guitar - og forstærkere, effekter m.v.

Men jeg interesserer
    mig også for: Studie og for Branche.

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 20:51

Niels Schmidt

Jamen så prøver jeg også...

41, exiljyde, tidligere prof guitarist og bassist - har holdt pause som udøvende men nu rykker det i fingrene igen. Så jeg søger soulmates. ;o)

Jeg har en meget bred musiksmag. Alt fra Elvis, Beatles, Memphis Soul, Slade, Neil Young, Jeff Beck, Jimi Hendrix, Steely Dan, Paul Simon, Police, U2, Albert Collins, Albert King, BB King, Pat Metheny, Paul Butterfield, John Hiatt, David Lindley, Ry Cooder, Nils Lofgren, Bob Marley til C.V. Jørgensen flytter noget for mig.

Min stil? Der er nogen der af og til har påstået jeg kunne et eller andet med en sliderør på en guitar og har en stor tone. Jeg er også blevet kaldet fersk, bluesy, dansk og generelt lidt anderledes uden at være revolutionær. Som bassist er jeg til det basale og groove orienteret. Ikke for meget flashy her. Jeg elsker specielt et godt groove til en god soulsang.

Uanset om jeg spiller guitar eller bas er det vigtigste nemlig altid den gode sang!

Guitaren er klart mit primære instrument, men jeg spiller kvalificeret bundsolid bas.

Jeg kan også synge, men er ikke nogen Joe Cocker!

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 10:15

Niels Schmidt

God ide med et stort men...

Hvad nu hvis der opstår en sand flod af tråde der handler om individder der igen og igen poster det samme for at ligge øverst i bunken? Viiild ballade.

Alt andet lige synes jeg det ville være meget bedre om Soundcheck gad at tage dette forum alvorligt nok til at de oprettede en fortegnelse over profiler.

I den sammenhæng kunne det være rart om man kunne vælge lidt mindre firkantet hvad man er "interesseret" i.

Niels

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk