Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Sync - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 01-10-2005
    kl. 21:32

Andse -

Sync

Hey! Er der nogen der ved hvad det krver for at koble to eller flere forskellige pci lydkort sammen? Alts sdan s hvis man har to 8 analog i/o pci-kort fra forskellige producenter, s man kan fdem til at optage p samme tid.

Svar på dette indlæg
  • 02-10-2005
    kl. 23:25

Torben Vendt Hansen

Hvor sync?

Hvis du har et sequencer program som ellers kan hndtere to forskellige lydkort kan det vel ogs optage nogenlunde samtidig, evt. kan man justere p nogle delays.

Men hvis du nsker at de skal vre helt synkrone (p sample niveau) - f.eks. hvis du optager (dele af) den samme lyd p begge lydkort - skal der nok mere til. Jeg vil tro at du enten m anvende et lydkort med seperat sync i/o (lad det ene vre master og lad det styre det andet) eller anvende ens lydkort. Sidsnvnte krver endvidere at driveren understtter flere lydkort samtidigt. Jeg mener f.eks. at RME understtter op til 4 af deres lydkort i een computer.

Svar på dette indlæg
  • 03-10-2005
    kl. 19:46

Andse -

Sync i/o

nr du siger snc i/o mener du s f.eks. wordclock?

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk