Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 23-10-2005
    kl. 16:15

Sune M

Gang i den.

Hvis du tnker p feedback p din video s:

Det lyder da bare UTROLIGT drligt.

Svar på dette indlæg
  • 23-10-2005
    kl. 18:27

Peter Laustsen

He he he...

Hej Sune!

Feedback?? Ha ha ha, det er en E-Bow som laver sustain.

Alt er relativt, du har vel aldrig hrt King Crimson vil jeg tro. :-)

- Peter,

Svar på dette indlæg
  • 23-10-2005
    kl. 18:52

Peter Laustsen

Feedback...

Hej igen Sune!

hh undskyld, fattede ikke lige at det var feedback i den bogstavelige form du tnkte p og ikke teknisk feedback (amp/guitar).

Som sagt, s er det 100% improviseret og der er ingen tonalitet (bortset fra at jeg ender p C'et i toppen nogle gange og bruger det som reference-punkt).

Jeg ved ikke hvilken type musik du spiller, men du kan vel ikke sige at videoen er drligt i den forstand. Du kunne vel bare sige at du ikke bryder dig om det.
    Eksperimenterer du aldrig med effekter eller fri improvisation? Mske ligger der et nyt univers og venter p dig der...

Hvis du virkelig syntes at den video er s drlig, s kan du vel lgge en ud p nettet af dig selv som viser hvordan man spiller go' bas.

Alligevel, tak for din feedback.

- Peter,

Svar på dette indlæg
  • 23-10-2005
    kl. 20:51

Lennart Marott Grau

TOUCH.....

mojn

Ja Sune....lad nu se hvor'n den skal drejes ;-).....

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 04:37

Sren Alwan

Hej Peter...

Allright!!!

Jeg har lige siddet og st din video, og jeg synes, det er spndende! Nok ikke lige "bas" i dn forstand, jeg normalt tnker det. Men p den anden side, s er n af mine "all time favourites", Jimi Hendrixs "Are you experienced" (Liveversionen fra "Concerts" pladen) nok heller ikke guitar i dn forstand, de fleste tnker det..?

Jeg har altid elsket den dr tilgangsvinkel til ethvert instrument, at den i virkeligheden er en synthesizer eller et lydmodul, som man kan frembringe alverdens lyde fra, hvis blot man er kreativ nok...

Citat Ritchie Blackmore: You can get sounds on a guitar with your feet, that you cant get with your hands!

S jeg synes, det er fedt!

Dr hvor genierne s for alvor kommer p banen, er selvflgelig dr, hvor det fr et indhold, som formr at rykke lytteren ud i drmmeland, som giver en emotionel oplevelse, man aldrig havde drmt om (Det er den dr Hendrix-ting igen i kombination med lidt rdvin inden for vesten... -har heldigvis fri i morgen!)

Men din video fr mig lige til at tnke p preamp-snakken, vi har haft: Er din id med den preamp, du forestiller dig, at den "kun" skal give noget varme og "rrfarve" i lyden (i virkeligheden er dette forvrngning, men i begrnsede mngder), eller er din id, at den skal kunne levere en forvrngning, man oplever som "distortion"?

De bedste hilsener (og keep up the good work!)

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 08:14

Lennart Marott Grau

Det er jo lige det....

mojn

Det er nemlig lige det....mange tror, det er for nemt at BARE spille atonalt improvisation. Det er det alts slet ikke. For som du skriver, Sren, glder det om, at fange de jeblikke, der er med til, at holde lytterne fast....men, som med alt abstrakt kunst, er det tit, at enten siger det n noget....eller ogs gr det ikke. Men det krver noget aktivt, af den der lytter....det er ikke, som at tnde for bilradio'en. Her kommer mange til kort, fordi man er s vant til at musik skal fremkalde en genkendelighed og en nynnen med p omkvdet.

Personligt synes jeg, at Pede har fat i noget !!!!

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 14:00

Peter Laustsen

-> Alwan (preamp-man)

Hej Alwan!

Det kunne egentligt vre fedt med en preamp som kunne forvrnges, men mske er det overkill, for jeg har mange distortion-pedaler allerede.

Mske skulle man bare holde det p ekstremt "keep-it-simple"-niveau og kun ha' en volume-kontrol og evt. en tone-kontrol? (selvom det kunne vre sjovt med en "saturation"-knap ogs!)...

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 02:32

Sren Alwan

Det begynder jo...

at lugte lidt henad en "basversion" af min "Sorte Kasse" (guitar-preamp/overdrive). Dn har muligheden for at vlge mellem en "ren" kanal, som "bare" rr-farver lyden lidt og varmer den, og s en decideret overdrive-kanal.

Disse to kanaler skal s nok "voices" lidt anderledes for at fungere optimalt med bas (og mske skal overdrive-sektionen drosles en anelse ned for ikke at mudre?).

P den anden side, s er jeg vldigt fascineret af Low Ends ultra simple design... Jeg vil prve at lege lidt med sagerne, nr jeg fr tid! Til dn tid skal jeg nok "kalde p hjlp", nr jeg fr brug for erfarne bas-rer...

Det kunne ogs vre lidt sjovt at prve at lege lidt med de store, gamle oktal (store 8 benede) rrtyper, Low End bruger. I bund og grund burde de (teoretisk set) ikke vre anderledes end de sm "moderne" typer. Men mange hvder, at de har en "rundere" og og mere fyldig lyd..? Mange moderne hifi-forstrkere (bl.a. min egen) er konstrueret omkring disse, selv om de "gik af mode" for ca. 50 r siden.

De bedste hilsener

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 10:36

Peter Laustsen

Meget interessant!

Hej Alwan!

Som sagt s blir' dette mere og mere spndende. 2 kanaler virker meget tiltalende p mig, en rigtig go' id faktisk.

Sig endelig fra nr du har lidt tid til overs. :-)

- Pede

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 18:12

Sren Alwan

En ting til...

M.h.t. den "fiktive" preamp:

Er en D.I. funktion noget, man skal tnke i? Jeg mener, hvis I alligevel har en fin D.I. funktion senere i kden, som I bruger, er der mske ikke s meget id i at overveje impedanstilpasningstrin samt en(dyr) balanceringstransformer lige i frste omgang..?

Egentlig kunne det vre lidt sjovt at prve at se (hre), hvordan en bas ville opfre sig gennem min "Sorte Kasse" i dens nuvrende form.

De bedste hilsener

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 09:50

Sune M

Der kom da lidt gang i diskussionen :o)

Men jeg m sige at den e-bow leg ikke formr at rykke mig ud i drmmeland.

Og Per du har tidligere spurgt efter feedback p noget af det fra din hjemmeside, men jeg har tidligere tnkt at "hvis man ikke har noget godt at sige s m man hellere tie". Nr du s lgger ting p nettet, som til stadighed ikke afspejler at du gr p musikskole, s er en lille provokation mske p sin plads.

Til gengld har du da noget meget fedt gear.

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 11:44

Lennart Marott Grau

n n

mojn Sune
    ...synes du, du skal slippe s nemt ;-)...skulle det, at man ligger sine bedrifter ud til bent skue betyde, at andre frit i provokationens fine navn, kan give s ukonstruktiv feedback som din var ?. Det lyder for mig, at vi her forummet sidder inde med en kapacitet er hj kaliber. Der er i stand til at skilde skidt fra kanel, og unuanceret bare vlger at svine til. Ikke bare en gang men to gange stikker du snotten frem. Smag kan diskuteres, og ingen regner vel med, at alle kan lide alt. Du synes, Pede og ikke Per, ikke bare lyder drlig, men ogs til stadighed afspejler manglende skolefrdigheder.....nu vil vi alts se, hvordan det skal gres champ....eller ogs kravl tilbage i det hul du kommer fra.

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 12:08

Rune Reffstrup

Ebow

Jeg m rligt indrmme at jeg ikke er s meget for ebow s derfor fanger det mig ikke rigtigt.

Men p den anden side er det en meget fed ide og en god stemning der bliver lagt i din improvisation - jeg savner bare at den kommer lngere ud og at du mger det til med nogle flere effekter. Har du gang i noget reverse delay til sidst ? Lige der kommer der en meget fed "urban vibe" over det

En vej man kunne g var at sample en bid p din DL4 og kre den baglns, halvt tempo og s lgge en masse rum eller noget andet effekt vrk p.

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 13:52

Peter Laustsen

Rune...

Hej Rune!

He he he, af og til at jeg faktisk bange for at putte for meget p! -har vret slem til det af og til.

Jeg valgte dog ikke at sample noget for at gre det nemmere at hre hvad det egentlig er at jeg spiller.

Tak for feedbacken... :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 13:57

Peter Laustsen

-> Sune

Hej Sune!

Det lyder som om du er vldig vldig smal-synet i din opfattelse af musik og i den generelle tiltale af folk. Gad nok vide om du havde haft guts til at provokere, eller faktisk svine mig til, hvis du havde mdt mig i "real life".

En skam at du er s go' og vi andre ikke er det, hber du fr en masse gig's ved at vise din opfrsel og mangel p musikforstelse her.

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 10:13

andreas schumann

Diskussionen!?

Hejsa.
    Har desvrre ikke hrt musikken, da jeg ikke har adgang til et ordentligt net.

Pede, jeg syntes at du skal passe p med at falde ned p Sunes niveau (ogs Lennart), for det virker som om at du har fat i noget fedt. Det er da nogle lortekommentarer Sune kommer med, men det kan sku ike bringe mit pis i kog. Hvorfor ikke bare ignorerer?

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 11:03

Peter Laustsen

Andreas->

Hej Andreas!

En ting er at du ikke har set videoen, som er kilden til Sune's ytringer, en anden ting er at folk godt kan holde sig til at vre saglige. Jeg forstr ikke hvorfor vi skal ha' samme tilstande som der hersker p Bas-forummet p Aage.dk. Det kan ikke engang betale sig at skrive der uden at blive gjort til grin, hvorfor er der nogen som skal delgge det for andre?

Selvflgelig kunne jeg ha' ignoreret hans indlg, men det provokerede mig en hel del at lse ting som "det viser jo ikke at du gr p en musik-skole", som er en lodret til-svining af mig som person og ikke et review af min improvisations-video. Jeg har absolut intet imod at folk ikke kan li' tingene jeg spiller, men behves man at vre 100% huleboer og kaste med mudder fra aller frste svar? -det syntes jeg ikke man kan vre bekendt, det er ikke sdan jeg kender p p soundcheck.dk

Men ok, det kan da godt vre at jeg har overreageret, men hvis du blir' angrebet og svine til i din profession, s ville du nok ogs ha' skrevet et par ord tilbage.

Tak for dit svar... :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 12:45

andreas schumann

Forstr dig godt

Jeg forstr dig godt. Det var ogs rimelig godt under bltestedet det indlg.
    Jeg tror bare ikke man kan gre meget andet end at ignorer disse indlg hvis man vil dem til livs. Folk sidder og venter p opmrksomhed omkring deres provokerende indlg.

Forresten, s skal jeg lige have fundet ud af at se din video. Jeg lytter stort set til alle genre, og vil gerne se/hre hvad det er du har gang i.

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 12:55

Peter Laustsen

Fil...

Hej igen Andreas!

Tak for svaret, mske er ignorance svaret.

Filen er ganske stor ja, 30mb som er ganske meget for en fx. 56k-forbindelse.

Hvis du ikke kan magte at hente den ned s kan du jo besge min hjemmeside i stedet og fx. download'e nogle mp3'er i stedet.

www.peterlaustsen.com

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 20:48

Lars Faab

Moin

Ja, vi snderjyder skal holde sammen :-)

Jeg m nok erkende at jeg ikke er helt vild med det nummer trden her startede med, men jeg gider ikke vre et vrvlehoved, s jeg har gjort mig den ulejlighed at hente dine andre numre fra din webside.

Uden at skulle komme med den helt store anmeldelse, vil jeg da godt rose "Keep grooving" samt et par af dem med Kjersti Ekman. Der har du efter min smag fat i noget fedt.

God vind
    Lars

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 21:49

Peter Laustsen

Fedt...

Hej Lars!

Tak for kritikken, fedt at hre at der er noget som folk kan li'... :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 23:06

Svend ge Drewsen

->Sune og Peter

N, Sune 'Jante' M... Vi er et par stykker der venter p en fil, s vi kan se hordan du spiller... Jeg har plads p min server, hvis det er det der er problemet...

Ellers Peter, mener ogs jeg at du har fat i den rigtige ende. Men f gjort din skole frdig, og kom ud i musiklivet og f brugt din fantasi og bli' inspireret af andet en teori, musiklrere og nodebger. ALT godt om det... missforst mig ikke :) Det er ogs godt at ha' i bagagen senere hen.

Meeen, det er jo farligt at bede om feedback i sdan et forum. Det ka' altid ske' der kommer en misundelig svend forbi og fler trang til at kaste op efter en :o) Lad vre med at ta' dig af det...

Men Peter, vi mangler en lydprve af din nye Alfonso...

Go' for it...
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 00:36

Peter Laustsen

Lyd-prve..

Hej Svend!

Tak for feedback'en.

Sjovt at du nvne Iturra-bassen, jeg skal faktisk til at lave nogle mp3-filer til Alfonso Iturra som har bygget den, som han kan lgge ud p sin side. Jeg skal bare ha' taget mig sammen til at f dem lavet.

Har forresten lige fet nye strenge p svinet ogs, Thomastik-Infeld Jazz Flatwounds... av av av, de var dyre...

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 14:17

Sune M

Sune "Sur" M

Her er Peders indledende overkrift:

"Tjek min video! (Peter Laustsen, igen!)"

Det var s hvad jeg efterflgende gjorde. Og s var jeg s frk lige at tjekke et par af de andre videoer p siden ogs. Det er s her jeg vil svare dig Svend: jeg er abosolut ikke misunderlig p det spil jeg oplevede. Det ville jeg MSKE have vret for 15 r siden hvis jeg samtidig var halvfuld ogs.
    Men det berettigere mig selvflgelig ikke til at blive personlig. Derfor holder jeg mig nu udenfor denne trd (jeg behves jo ikke at g ind p den isde mere, vel).

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 14:38

Svend ge Drewsen

Hmmm... :o)

Hvem har sagt til dig at du er misundelig? Det var kun de frste 2-3 linjer der var til dig. De andre linjer var til Peter...

Ha' ellers en go' dag
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 14:55

Sune M

ja

Det er sandt :o)

Du har ellers en flot bas, m jeg sige!

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 14:55

Sune M

ja

Det er sandt :o)

Du har ellers en flot bas, m jeg sige!

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 15:21

Svend ge Drewsen

Tak...

for det - den lyder ogs fedt :)

Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 22:04

Jens Villy Pedersen

Om geden

Ja, s er den ged vist barberet. (ikke noget personligt, bare et udtryk)

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2005
    kl. 20:07

Peter Laustsen

-> Sune...

Hej Sune!

Ok, jeg forstr at jeg ikke kan imponere dig, det er en ting, noget helt andet er at du blir ved med at svine mig til:

"Det er s her jeg vil svare dig Svend: jeg er abosolut ikke misunderlig p det spil jeg oplevede. Det ville jeg MSKE have vret for 15 r siden hvis jeg samtidig var halvfuld ogs."

Du er ikke fair i dine kommentarer, jeg er glad for at du holder dig udenfor denne trd (og forhbentligvis ogs resten af soundcheck.dk).

Men kre Sune, vi er nogle stykker som er meget interesserede i at se dig spille, kan du ikke gi' os nogle ekspempler da? -eller er der noget i vejen med det?
    Sagen er den, at de fleste af videoerne er optaget p eksamen, alts i en stress-situation og derfor ikke er perfekte. Det har aldrig vret meningen at de skulle vre perfekte, de skal gi' et relevant indblik i mine eksaminer og ikke vre noget jeg har siddet og optaget med flere "takes" for at gre det perfekt.

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 29-10-2005
    kl. 22:52

Svend ge Drewsen

????

Peter - har du taget fejl af navnene? Du skriver: "Det er s her jeg vil svare dig Svend... ????

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 01:02

Peter Laustsen

-> Svend...

Hej Svend!

Nej, det har jeg ikke. Det stykke tekst er i " " og betyder citat. :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 02:20

Sren Alwan

S, s rolig nu drenge...

Hej Peter

n ting er jo at blive mopset over, hvad nogle mtte mene om ns musiske udfoldelser...

Men det ville dog klde alle at rette sine "modangreb" til rette vedkommende:

I dette tilflde beskylder du Svend ge Drewsen for at vre fader til dt indlg, du harcelerer over. Dette er hverken fair eller rigtigt. I virkeligheden er det Sune M., der er ophavsmand til de linier, der stter dit p.. i kog. Se selv:

http://www.soundcheck.dk/?Dtype=thread&Did=41354

Jeg skal ikke gre mig til smagsdommer i denne sag. Jeg forsger blot at filtre kommunikationsbrister ud... Det er dog trods alt rart at vide, hvem man taler med, ikke?

De bedste hilsener

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 02:22

Peter Laustsen

I HAR MISFORSTET!

Hej drenge!

Sren og Svend, som jeg lige har skrevet i trden fr, s har jeg anbragt den omtalte tekst-bid (som du nu ogs skriver om Alwan) i GSEJNE!!! ALTS ER DET ET CITAT! Jeg troede det var indlysende at det var Sune M. som havde skrevet det og ikke Svend.

Men ok, undskyld for at jeg ikke skrev citat Sune M. "bla bla bla"... - men havde man fulgt bare LIDT med i det som er blevet skrevet i denne trd havde man nok spottet at det var SUNE og ikke Svend som havde skrevet det.

Go'morgen... - og nyd efterret. :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 02:24

Peter Laustsen

Igen...

Hej igen!

Jeg afslutter endda den aller frste stning med et kolon:

"Og anbringer citatet i gsejne!"

Undskyld, men den skulle vre hjemme den der drenge. :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 02:53

Sren Alwan

Jeg er...

sdan st ligeglad -

da jeg ligesom ikke "har noget i klemme" her.

Jeg synes dog blot, at nr man retter disse rimeligt personlige angreb/forsvar mod hinanden, m der vre rimeligt rene linier omkring, hvem der er sender og modtager...

De bedste hilsener

Sren alwan

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 02:58

Sren Alwan

PS...

Og jeg har ellers fulgt med hele vejen...

Men jeg m s.. rligt talt indrmme, at jeg blev hgtet af p et tidspunkt m.h.t. hvem, der blev beskyldt for at have skrevet hvad...

Hber, det er klarere nu?

De bedste hilsener

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2005
    kl. 05:35

Peter Laustsen

-> Alwan...

Hej Sren!

Ok, jeg skulle mske ha' gjort det klarere.

Den her trd irriterer mig efterhnden, gad vide om man ikke kan f en administrator til at slette den. Der er vidst ikke meget nyttevrdi tilbage her.

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 27-10-2005
    kl. 17:32

Lennart Marott Grau

....Boom Shankar

mojn Andreas
    Jeg kommenterer generelt ikke alle stupide indslag...s kunne man jo ikke lave andet ;-)....
    I frste svar til Sune tog jeg det fra den lette side ...og opfordrede ham, som Pede, til at vise os, hvordan man S skulle "skrlde Kartoflerne"... den sneg han sig jo glat uden om, men benyttede s lige lejligheden til, at give udtryk for sin mening om Pede's musikalske frdigheder....her gjorde han i nlderne !!!!. Jeg forstr simpelthen ikke hvorfor, at Sune skulle blive personlig. Jeg hber ikke, at jeg er faldet ned p hans niveau....men mener ikke, at man skal st model til alt.

...men Boom Shankar med Sune ;-)

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 20:03

Lars Faab

Der er nogen..........

Ja, jeg m nok erkende at jeg er meget enig med Sune med hensyn til om hvad jeg syntes lyder godt.

Men Poul Dissing sagde engang "Der er sgu nogen der siger jeg ikke kan synge, jeg syntes nu det gr meget godt"

Der skal vel vre plads til at eksperimenter.

S for min skyld, bliv endelig ved. Jeg bestemmer heldigvis selv hvad jeg vil hre.

MVH Lars

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 20:19

Thomas Gotthard

Hendrix....

Sren Alwan har fat i den lange ende, nr han sammenligner med Hendrix.

Er det noget du typisk spiller p pub-jobs i Liverpool, eller er klientellet mere til Gerry And The Pacemakers og "You'll Never Walk Alone", Beatles og Oasis?

Ingen grund til tilsvininger... i samme ndedrt, s behver man vel ikke skrive noget, hvis man ikke har noget godt at skrive. Ej heller notere at man ikke har tnkt sig at skrive noget, thi der er ikke noget at skrive om. S skulle I fandme hre mig spille Johnny B. Goode basgangen med plekter - s er der slet ingen der skriver...

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 20:55

Peter Laustsen

-> Gotthard

Hej!

Jeg spiller det faktisk "live" i Liverpool hver sndag. Der er der nemlig fri-improvisations jam-aften p et lille lokalt kunst-galleri. Jeg ville nske I kunne komme forbi og se p engang, eller vre med for den sags skyld, for det er mega-fedt. Jeg spiller dog ikke det samme hver gang dog. :-)

Musikken i Liverpool er meget singer/songwriter, soft-rock og rock baseret. Ret kedeligt nr man gerne vil spille noget jazzy og improviseret stof.

S er det fedt at man har et kunst-galleri hvor folk er interesserede I at hre spndende nye ting. Faktisk er der forbud mod rock, pop og funk -og det med 100% virkning. Du blir' simpelthen stoppet af vrterne hvis du spiller de ovennvnte genrer.

Peace,
    - Pede

Svar på dette indlæg
  • 24-10-2005
    kl. 20:58

Thomas Gotthard

Party-crash...

P sndag kommer jeg i lderoutfit, og krer Elvis-repertoiret af. S m I prve om I kan smide mig ud. Jeg giver mig ikke uden kamp! ROCK'N'ROLL!!!

" - Rock'n'Roll is the only religion that will never let you down" - Lemmy fra Motrhead, ugte prstesn.

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 00:06

Peter Laustsen

Spirit...

Lder har altid vret godt, lige meget om det er Lemmy, Ozzy eller din kreste som har bret det...! :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 08:15

Lennart Marott Grau

netop....

mojn Lars

Fornuftigt snak.....

Jeg havde ikke noget imod, at Sune ikke kunne lide Pede KCjam....fred vre med det....jeg reagerede p, at han samtidig syntes, det var p sin plads, at blive personlig, og at det gang p gang var skidt, det som Pede leverer. I vrigt er der meget stor brede p det musik, der ligger p Pede's side. Det er jo ikke kun impro. han gr sig i.

...og til Thomas, s var Lemmy jo min frste bas gud.... ;-).

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2005
    kl. 08:55

Thomas Gotthard

Airheads...

... citat fra filmen Airheads (og s skal jeg nok pakke mig i denne omgang):

- "Who'd win in a wrestling match, Lemmy or God?"
    - "Lemmy."
    - "Wrong, dickhead, trick question. Lemmy IS God."

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2005
    kl. 12:54

Troels D. Holm

...

Jeg synes sgu ogs at det lyder af pis.

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2005
    kl. 14:29

Peter Laustsen

-> Troels...

Hej Troels!

Tak for dit fine ord-valg... :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2005
    kl. 15:24

Svend ge Drewsen

-> Pede :o)

Godt Pede... :) sndan skal det tages... Du begynder at lre det... ;o)

Mvh
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2005
    kl. 15:27

Peter Laustsen

-> Svend ge

Hej ge!

Tjah, hvad skal man ellers sige?? :-)

- Pede,

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2005
    kl. 19:32

Lennart Marott Grau

g'morgen !!!!

mojn

Jeg troede, den her var dd og begravet ;-)....men de essentielle trde er jensynligt lngere om, at ligge sig hen i hjrnet for d.......

Til Troels D .....g mod lyset, g moood lyyyset..G MOOOOD LYYYYYYYYSSSSSSSET....s sku' den vre fikset......

...."this house is clean now"

Lennart

Svar på dette indlæg
  • 09-11-2005
    kl. 09:19

Morten Damkjr

God effekt

Hej

Jeg kan godt lide effekten med bow i videoen selvom jeg synes at stykket i helhed kunne vre lidt mere interessant i tonevalget.
    Det er ikke just min stil, men en interessant mde at benytte bassen p.

Morten

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk