Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
7000kr. - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 11-02-2006
    kl. 19:04

Lasse Bohlbro

7000kr.

Hej jeg skal købe mit første trommesæt. Har 7000-8000 kr. hvad skal jeg købe. min super intruktør forslog et Basix: Bumblebee eller et Yamaha: satge custom. skal afsted her meget snart så skal lige høre mellem de 2 trommesæt.??? :S:S

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2006
    kl. 09:15

Søren Korsgaard

Et par bud

Hej Lasse jeg kender godt den der med at man gerne vil bruge sine penge helt rigtig. For ca 1½ år siden stod jeg i samme situation og efter at ha cruiset rundt til div slagtøjs butikker endte jeg med at købe et Pacific sæt. Pacific er DW´s billige serie. Men der er intet billigt over lyden. Den eneste forskel er at de er samlet i Mexico af Amerikanske stumper. Du får rigtigt meget trommesæt for dine penge og de lyder stingende fedt. Jeg vil ikke tvivle på at du skal pænt over 10 kilo for at finde noget tilsvarende. Fabriks skind er aldrig særligt fede, så skift til nogle gode skind fra starten. Jeg prøvede lidt forskellige og endte med et dæmpet Evans på stortrommen Evans Genera på tammerne og Remo på lilletrommen. Det virker super godt for mig.

Svar på dette indlæg
  • 12-02-2006
    kl. 12:50

Lasse Bohlbro

godt..

Ja. men jeg skal have et rigtigt rock trommesæt får jeg skal spille noget kashmir og papa roach og sådan.. og skal købe her på fredag den 7/02. og skal til købehavn ogforbi "prodrums" og skal ogdå lige forbi kolding "musikbixen" og der har de en masse fede tilbud..

Svar på dette indlæg
  • 10-07-2006
    kl. 10:24

Henrik Franke

Hvad blev det så til....

Hej Lasse
    Hvad blev så enden på dit tromme eventyr? Hvad købte du?? Der var jo ikke så meget hjælp at hente her, så jeg håber at du fandt ud af noget selv. Bare du ikke fik bundet et gammelt demosæt på ærmet, som sælgeren var glad for at komme af med.

Håber at høre fra dig....

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk