Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Advarsel til alle brugere på ebay - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 23-05-2006
    kl. 01:16

Jeppe Terp

Advarsel til alle brugere på ebay

Hej Alle

Jeg er lige blevet udsat for grov svindel på ebay's "second chance offer". Hvis i nogensinde bliver kontaktet af en sælger, der tilbyder jer at købe en spade under højeste bud, da vinderen af auktionen ikke kunne betale og forlanger at blive betalt via western union. Så kontroler for guds skyld at mailen ligger i jeres indbakke på ebay ellers er den ikke gyldig... Lige meget hvor professionelt det fremsende materiale fra sælger er. Jeg modtog hvad der lignede et 100% ægte ebay dokument med betalingsoplysninger, fremgangsmåde, beskyttelse af køber osv. Det har lige kostet mig 600 pund til en eller en f**kin' nar der skulle have skåret sine boller af med en rusten teske....

Må det aldrig ske for nogen af jer...

Svar på dette indlæg
  • 25-01-2011
    kl. 11:33

Naja Jansen

Western Union

skal man generalt passe på med! Det er tit her en masse penge går tabt. Vil du tjene penge tilbage, kan du jo tjekke om du har nogle gamle guldsmykker som du evt. s kunne du evt. sælge guld til postal gold her: http://www.postalgold.dk/saelg-guld Så kan du tjene lidt tilbage!

Svar på dette indlæg
  • 18-04-2011
    kl. 16:02

troels thomsen

Ellers

Jeg var også igang med at købe nogle ting, men købte istedet på www.lux-case.dk det er jo dansk og mere sikkert, købte dette her http://lux-case.dk/apple/iphone-4-cover.html

Svar på dette indlæg
  • 11-07-2011
    kl. 09:33

Profilen er slettet

mange tosser imellem....

Hej Jeppe ... Det er jeg virkelig ked af at høre og jeg var for et par år siden ved at lave samme nummer. Dog var der et eller andet lusket ved det og jeg sprang fra i tide, men nåede da ned til western union butikken her i KBH N. Der er nok ikke andet end at lære af det og komme videre, selvom det nok er nemmere sagt end gjort.

Der er rigtig mange svindelnumre på ebay og man skal virkelig passe på. Jeg har virkelig skulle slide i det for at bevare min gode feedback på over 1000 handler, for der er ved gud mange tosser imellem.
    Jeg har haft flere der har købt vare af mig og bagefter har sendt en fuldstændig kopi af en "you have received a payment" og derefter en mail fra "paypal" der gør opmærksom på at betalingen er modtaget. Var tæt på, bare at sende varen, da jeg opdagende at årstallet i bunden af mailen var fra 99. Loggede ind på min paypal konto og der var ingen modtaget betalingen. SYND og jeg fik lukket brugeren.

Når det så er sagt, er der stadig mange gode deals at hente på ebay, især i denne tid, hvor dolleren er lav.

Op med humøret og ha´nu en god sommer !

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk