Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
mixer - lydkort? - laptop - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 30-05-2006
    kl. 23:15

Alexander Vinther

mixer - lydkort? - laptop

Garanteret et ofte stillet sprgsml, men jeg hber alligevel der er en venlig sjl der vil tage sig lidt tid til at vise mig hvad det er jeg skal bruge.

Jeg har i et stykke tid indspillet ved at lave et mix p min mixer og krt det ind i microfon-indgangen p min laptop, med det til nd lydkort der i sin tid kom med i computeren, for dererfter at forarbejde lyden frem og tilbage i div. programmer som man nu gr. Men der giver fornuftigt nok en ret flad lyd- jeg er ikke srligt meget inde i de forskellige former for lydkort, - men det jeg har brug for er en form for ekstert lydkort hvor jeg kan fre min mixer lyd ind i computeren i en bedre kvalitet.

Hber p at hrer fra jer.
    Mvh. Alexander

Svar på dette indlæg
  • 31-05-2006
    kl. 16:44

Torben Vendt Hansen

Sg...

... og du skal lede.

Der er rigtig mange lsninger. De fleste bedre mrker anvender Firewire og her er udvalget ogs strst; til gengld findes der nogle billigere lsninger til USB. Priserne ligger fra nogle f hundrede kroner til et par hundrede tusinde.

S kig p forhandlernes hjemmesider (Aage, Eskilsen), producent sider (RME, Focusrite, MOTU, Edirol, ART, Presonous, M-Audio, Behringer, Swisscraft...), og i blade. S kan du altid sprge folke her p siden om de kender et specifikt produkt.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk