Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Nyt Forum format - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-12-2006
    kl. 20:08

Jim Radmer

Nyt Forum format

I kan få langt mere opmærksomhed omkring jeres forum hvis i indfører et mere moderne format hvor alle posts er synlige enten i et træ eller i en lang liste under hinanden.

Det er simpelthen for besværligt at læse som det er nu.

mvh

JimR

Svar på dette indlæg
  • 02-12-2006
    kl. 20:53

Ove Dalgaard

Og kunne man...

oploade billeder var det helt fint og mere forklarende end 1000 velmenende ord.

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2006
    kl. 03:47

Xx Xx

Hej Jim

Har du prøvet at klikke på "Vis alle indlæg"?

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2006
    kl. 14:53

Jim Radmer

Mjoo

det hjalp en hel del på læsevenligheden men så forsvinder muligheden for at svare på andre posts

prøv at checke

http://www.freestylexl.com/demo/index.php?style=getaway

det fungerer godt andre steder.

mvh

JimR

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2006
    kl. 19:52

Svend-Erik Kjær Madsen

Hej Jim

Der er da ellers en lille tekst med "svar på indlæget" i hvert indlæg, øverst i højre side, er det ikke det du søger ?

At designet ikke er tidsvarende gør vel mindre hvis man syntes indholdet er ok ;)

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2006
    kl. 22:58

Xx Xx

Nåeh

"Tidssvarende"...

Nu ved jeg ikke lige, hvad der kom først, men jeg tror snarere, det er et spørgsmål om, hvad man er vant til.

Jeg for min part finder Soundcheck meget enkel og overskuelig at finde rundt på, i modsætning til mange andre systemer derude, hvor der er både fuld tekst og billeder og emoticons og GIF-animationer (fri os!), og hvad har vi.

Jeg er faktisk ret vild med, at man som indgang blot har en liste med overskrifter og indlæggenes forfattere. Det giver det rigtige overblik for mig. Ved en model med hvert indlæg i fuld gengivelse mister man nemt overblikket, så snart der er flere indlæg, end der kan være på skærmen - og det er der jo hurtigt.

Jeg vil nødig gøre mig til talsmand for, at vi skal bibeholde et system blot fordi, at "sådn har vi altid gjort". Men jeg håber da at man på Soundcheck som hidtil søger at imødekomme alle relevante ønsker, hvilket seneste iøvrigt var, at man burde kunne se indlæggene i fuld udstrækning efter hinanden. Det blev, på elegant vis af ikke nok roste Gaffa-medarbejder Frederik Dam Sunne, løst ved at give brugerne denne _mulighed_ - ikke ved at indføre et anderledes system, der blot har andre ulemper.

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2006
    kl. 23:24

Svend-Erik Kjær Madsen

Rolig nu Evan

Det var dårligt formuleret, men jeg ynder det samme som dig, så godt ord igen !

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 04-12-2006
    kl. 00:37

Søren Alwan

Måske..? :-)

Siger Sounchecks "vintage-layout" - som jeg nu også er ret godt tilfreds med - en hel del om den gennemsnitlige bruger? Ikke at dette skal opfattes som en opfordring til at være bagstræberisk..!

De bedste hilsener

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 04-12-2006
    kl. 17:49

Xx Xx

Hej Svend-Erik

Jeg er ...AAAARRRGHHH... helt rolig.

Lød jeg sur?

:)

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 04-12-2006
    kl. 20:21

Svend-Erik Kjær Madsen

Som

altid ;)

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 04-12-2006
    kl. 22:19

Xx Xx

Godt!

:)

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk