Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Database problemer ? - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-12-2006
    kl. 12:09

Sren Korsgaard

Det kommer an p

Hej Svend Erik det kommer lidt an p hvad du mener. Min fornemmelse er at hvis man lgger en problematik op p et diskussionsforum s plejer der ikke at g ret lang tid fr man der er nogen der har svaret(hvis ellers det er noget som man kan svare p) Hvis der er mere redaktionelle ting s plejer jeg at svare inden for et dgn max to efter jeg har modtaget en mail. S hvis du har oplevet"urimelige lange svartider" har ikke modtaget din henvendelse. Skriv evt til sk@soundcheck.dk s skal jeg se hvad jeg kan gre for dig
    MVH
    Sren Korsgaard

Svar på dette indlæg
  • 08-12-2006
    kl. 12:46

Svend-Erik Kjr Madsen

Ok

Mere for ikke at brokke mig uden grund ;)

Der er ofte fejlvisninger, s jeg troede lidt at sitets db var under omlgning eller lignende.

Nogen gange viser sitet slet ikke indholdet i hjre side af browseren, men viser godt nok menuen i venstre side af browseren.

Da jeg ikke oplever fejlen p andre sites, drister jeg mig til at tro det er en fejl som andre mske ogs har ?

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 08-12-2006
    kl. 13:52

Frederik Dam Sunne

Jeps,

Der rg en disk og derefter har serveren vret lidt "bagefter", men alt burde vre normaliseret nu...

Mvh,

Frederik

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk