Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hjælp - M-Audio FireWire Solo - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 30-12-2006
    kl. 17:48

A A

Hjælp - M-Audio FireWire Solo

Hey alle sammen.
    -jeg har for nyligt købt M-Audio FireWire Solo da den er blevet anbefalet, men jeg kan simpelthen ikke få den til at virke. Efter at have installeret selve softwaren, så fortæller den altid, at den ikke er sat til pc'en.

Jeg har: PowerMac G5, 2.5 Gb ram, 4 ghz dual, Casio Midi-digitalpiano og en SE Elecktronic SE M1C "MINI" (Mikrofon)

Desuden bruger jeg programmet Logic Pro 7!

Svar på dette indlæg
  • 30-12-2006
    kl. 22:05

Svend-Erik Kjær Madsen

Ok

jeg kender ikke dit styresystem, men er der ikke et værktøj til at vise hvad som er tilsluttet din firewire port ? Måske skal der uploades noget firmware til lydkortet, dette vil typiske ske ved at der er et eller andet som du skal installere, prøv at gå igennem din softwareinstallation skridt for skridt en gang til.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 31-12-2006
    kl. 14:30

Peter E.

Porte er ikke tilsluttet?

Du kan være ude for at din FW port på pc'en slet ikke er tilsluttet... Især dem foran som sidder foran kunne jeg forestille mig. Du kan åbne og tjekke ledninger, eller du kan købe et FW kort og sætte i pc'en...
    mvh. Peter

Svar på dette indlæg
  • 31-12-2006
    kl. 14:32

Peter E.

Ok jeg

glemte lige at det var en MAC, men kan forestille mig at porten på en eller anden måde ikke er forbundet rigtigt, især hvis de sidder på fronten...
    mvh. Peter

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk