Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Topproffessionelt Musik-studio !! - Studie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 16-04-2007
    kl. 11:31

M Holmberg

Topproffessionelt Musik-studio !!

Beatplanet Studio tilbyder alle former for mix / mastering PQ kodning / ISRC Kodning samt recording sessions.
    Stor mulighed for at bruge et toplkkert studio, med en af kbenhavns hurtigste og mest stabile producere/teknikere.
    Studiet har en 80 kanals analog SSL-baby pult. Diverse fede TC electronics, Alesis, Tubetech, SSL samt Lexicon klange. Computer : Protools mix 3 med alle de dyre plugins.
    Ring for et hurtigt og uforpligtende tilbud, eller kig forbi, og fornem en proffessionel atmosfre.

info@beatplanetmusic.com 40201759

Svar på dette indlæg
  • 29-01-2009
    kl. 19:42

Scandinavian Mix Room .

Plade indspilning mm..

Hej Tomas.
    Vi har et strre palads i Solrd Strand.
    Tilpas vk fra byen med overnatnings muligheder samt kmpe studio.
    Vi indspiller p digital (store protools) samt analoge medier.
    Vi har en 80 kanals analog SSL baby, masser af analog udstyr, masser af erfaring og ekspertise i internationale samt nationale produktioner lige fra mix, mastering, producer, programming mm...
    Kom endeligt forbi og se for dig selv :-)
    Du skal vre meget velkommen til at kontakte os p 40201759 Mvh Michael Holmberg

Svar på dette indlæg
  • 14-05-2011
    kl. 01:59

Dkkkk Jsss

Hej

Hej er alle velkommen til at kig forbi for jeg meget interresert i at lave nogen cd,er og har i lydbox til vokal indspillinger jeg ligger inde med noget af det bedste matriale indenfor dansk rap musik mangler bare et sted hvor jeg kan indspille mine vrker jeg har myspace.com/donsuperjos eller Reverbnation.com/donjos
    Hber i kan hjlpe mig jeg meget seris med mit arbejde og gr meget op i at lave musik og er pro til at skabe nye ting,jeg kan kontaktes p donjos@live.com
    Mange tak hilsen jos.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk