Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Computer LIVE - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-05-2007
    kl. 16:01

Frank Døssing

Computer LIVE

Er der nogen der har erfaring med brugen af VST instrumenter i LIVE sammenhæng? Herunder kontrol af computeren fra midi-keyboard, lyd-kvalitet etc...Jeg spiller i et total amatør band men mangler nogle rigtig gode grundlæggende instrumentlyde (hammond, brass og lidt synth-lyde) og tænkte at VST er vejen frem. Men hva' siger I?

Svar på dette indlæg
  • 21-08-2007
    kl. 08:32

Flemming Madsen

Svar på dette indlæg
  • 21-08-2007
    kl. 08:35

Flemming Madsen

VST instrumenter til Live

Hej Frank. Jeg har spurgt om det samme men har tænkt på Muse Receptor istedet - se andet sted. Den fåes fra 13 - 20.000. Jeg har overvejet en sådan, men det tager nok lang tid at få op at køre.

Svar på dette indlæg
  • 08-04-2008
    kl. 02:22

Henning vincent

Receptor

Jeg har købt en og har fået distributionen af den i DK. Hvis du vil vide mere, have en demo eller lign. Så kom frit frem. Den er pære nem og god ved miljøet.

dbh
    Henning

Svar på dette indlæg
  • 05-02-2009
    kl. 14:11

Larsbo Sørensen

Svar på dette indlæg
  • 05-02-2009
    kl. 14:14

Larsbo Sørensen

Ja. både PC og Mac

Har brugt begge systemer prof de sidste 5 år på ca 700 jobs i rock sammenhæng. Det skal gøres rigtigt, men så slår det lyd og betjeningsmæssigt alt med flere længder. Stabilitet er intet problem blot man gør det ordentligt. hvis du vil vide mere om emnet er du velkommen til at kontakte mig.
    Mvh LB

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk