Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Godt råd om pris - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 17-07-2007
    kl. 19:24

Søren Alexandersen

Godt råd om pris

Hej Alle,
    Jeg har besluttet at sælge mit trommesæt, men har brug for et godt råd til prissætningen. Trommesættet er sammensæt således:
    Pearl Export Radical - EXR, årg. 2006
    Zildjan A Custom 10" Splash
    Zildjan A Custom 18" Crash
    Zildjan A Custom 18" Ride
    Zildjan A Custom 13" HiHat
    Sabian AA 15" Paper thin Crash
    Paiste 17" Crash
    Gibraltar stol med ryglæn
    Transport-bags til kedler
    HW er Pearl og Gibraltar
    Rockbag til stikker mm.
    Ekstra lilletromme: Sonor Sonic Plus II.

Alle forslag er velkomne..

På forhånd tak
    /Søren

Svar på dette indlæg
  • 22-10-2007
    kl. 21:24

Casper Sabinsky

Fede bækkener...

Hey Søren. Der mangler lige et par væsentlige detaljer for at give et bud på en pris... Hvor stort er sættet??? Altså hvor mange tønder og størrelserne. Men går ud fra, at du har givet omkring 7000-8000 kr for sættet alene ikk?
    Ang bækkener, så er det jo en svedig samling, som jeg nok ville prøve at sælge separat. vil skyde på, uden at tjekke priserne op at der nypris i bækkener er for 10.000 - 12.000 i bækkener, og er de pæne og nice kan du vel samlet tage ca. 6000-7000,- for dem, eller noget mindre hvis de ikke er helt pæne...
    Ang. resten skriver du heller ikke hvor meget hardware du har, men mon ikke det er standard??? 3-4 stativer...
    så kan du vel sætte en samlet pris på 11.000 - 12.000 på en god dag. Men igen så er det et gæt da jeg hverken har tjekket priser, ved helt hvor meget du har og hvor velholdt det er...

Hilsen Lana

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk