Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Rack case ? - Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-08-2007
    kl. 11:37

Svend-Erik Kjr Madsen

hhm

der er der hvor der str rackplads i annoncen, er det mon den plads som bde mixer og andet skal dele ? Mske et dumt sprgsml men dat'en fylder 134 mm + mixeren som jeg ikke lige har hjden p.

Mvh
    sv-e

Svar på dette indlæg
  • 08-08-2007
    kl. 14:25

Peter Simonsen

Hvis jeg var dig!

Ville jeg da lige mle din mixer og derefter kontake slger (Aage) S har du jo de rigtige ml og de burde s kunne svare dig med 100% sikkerhed fr et evt kb!

Kh

Peter

Svar på dette indlæg
  • 08-08-2007
    kl. 18:34

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Peter

Tja det var da en ide, har ogs tnkt p at bygge en selv, men ved ikke rigtigt hvor stumperne kan kbes, mske hos en eller anden disco pusher ?

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 08-08-2007
    kl. 19:10

Xx Xx

Discopusher...

Ecstasy, anyone?

Nhr..h.. der er da noen hr:
    http://www.discoworld.dk/shop/default.php?cPath=89_321

men om de er specielt gode eller billige, ved jeg ikke. Der findes et par lignende shops mere, som jeg ikke lige ka huske hva hedder.

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 09-08-2007
    kl. 09:29

Robert Nrgaard

Rancase

Jeg ville mle min mixer, og s f rancase til at lave en kasse. Vil du selv igang med at lave en kasse, kan du ogs kbe sagerne hos rancase. Deres hjemmeside er www.rancase.dk
    Ellers tror jeg nu helt sikkert det kan vre i det rack du har fundet. Det er en Mackie 1604VLZ der er vist p billedet af racket, og de fylder mere end en Behringer :-)

Svar på dette indlæg
  • 10-08-2007
    kl. 22:36

Peter Simonsen

Hej Sven-Erik!

uhh ja..sorry ved ik s meget om hvor sdanne ting kbes?..Kan det betale sig at bygge selv med de priser i forhold til brug/kvalitet osv?..selvflgelig kan det altid betale sig hvis man vil have glden af at bygge selv osv..*S* Kunne jo godt g hen og blive et sjovt og spndene lille projekt *S*

KH

Peter

Svar på dette indlæg
  • 11-08-2007
    kl. 11:41

Gary Madsen

Hvis man har mulighederne for det..

Er det jo egentligt et hyggeligt byggeprojekt.
    Jeg er pt. ved at lave en case til min Peavey Valveking Combo. Jeg fik den lokale XL-byg til at levere tret (9mm fenolbelagt krydsfinr)opskret p ml - 276 kr.
    Hjrner, lukkelister, hjul, hndtag, skum m.m. lber op i ca. 600 kr. (CADAUDIO)
    Til den pris skal man ud i noget brugt eller noget stof-noget, for at finde et alternativ.

Gary

Svar på dette indlæg
  • 11-08-2007
    kl. 17:23

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Gary oa

Tja det bliver sikkert en bygger. Tak for interessen.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 12-08-2007
    kl. 19:46

Peter Simonsen

Hey Svend-erik..

Fedt med den selvbygger. held og lykke med projektet. Smid lidt pics up ;-) hvis du lyster.

Kh

Peter

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk