Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
15" eller 18" bund... - Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 15-10-2007
    kl. 19:44

Morten Lyse Pedersen

15" eller 18" bund...

Hvad siger I..

Et 6 mands danseband, spillende alt fra forsamlingshuse til mediumstore telte.. Er 15 bundkasser nok, eller vil vi have gavn af 18" bundkasser..

med venlig hilsen
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 15-10-2007
    kl. 20:12

Robert Nrgaard

Nok 15

Vi er et 4 mands band, der gr det samme som jer, tror jeg. Vi spiller til fdselsdage, bryllupperm osv. alm rock/blues/pop/dansktop, osv. Vi har mic's p leslie, stortromme, lille tromme/hihat og guitarforstrker, og line out fra basgear. Vi kre indtil nu med en enkelt passiv 15 sub, og 2 stk EV sx 100, og tror det eller ej det kre egentlig ganske ok. Vi vil dog gerne have lidt mere stortromme ud, s vi overvejer meget 1 ell 2 stk aktive 15" sub's, mske Mackie's 15".
    Vi spiller s heller ikke til de store byfester osv, der ville vores PA slet ikke sl til.

Svar på dette indlæg
  • 03-11-2007
    kl. 19:18

Martin Toft

Lydtryk

Jeg vil fortrkke 18" Med en 18" er I sikre p, at f lydtrykket (bunden) frem, samt der er mere fylde.

Svar på dette indlæg
  • 04-11-2007
    kl. 13:29

Morten Lyse Pedersen

15" er kbt..

Dt var ogs mit argument, Martin, men nogen lader til at tro, vores band er et demokrati hvor flertallet bestemmer.. :-)

- S diverse rygproblemer-to-come og stetik vedr. 18" voluminse fysiske fremtrden p sm-jobs blev tungen p vgtsklen i denne sag..

Jeg glder mig nu til at hre vores 15 tommere, dog.. De ser sku godt ud..

Med venlig hilsen
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 05-11-2007
    kl. 07:50

Robert Nrgaard

Hvilke..

har du kbt?? og mske jeg kan lokke dig til at skrive lidt om hvordan de lyder engang nr i haft dem med ude p job :-D

Svar på dette indlæg
  • 05-11-2007
    kl. 16:25

Morten Lyse Pedersen

Sikkert...

Yamaha Club V series CW115V bunde og C115V toppe..

Toppene kender vi, og er superglade for dem; s bundene forventer vi det samme af..

Vi driver hhv. top og bund med en 2x350W RMS Yamaha P3500s og 2x700W RMS Yamaha P7000s

Med venlig hilsen
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk