Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Problemer med TC connekt ?? - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 29-10-2007
    kl. 12:36

Allan Jessen

Problemer med TC connekt ??

Hej.... jeg har hrt at det nye connekt 8 og connekt 24D har en fantastisk lyd. Desvrre er der en god ven der pstr at lydkortet er ustabilt. Det skulle vre driverproblemer, hvilket giver sig udslag i at det til tider gr ned. Er der nogen af jer der har erfaringer eller hrt noget ? Hilsen Allan

Svar på dette indlæg
  • 13-07-2008
    kl. 20:23

ole vinther

Aldrig

Jeg har selv et TC Konnekt 24D, og har krt det sammen m. Cubase SL og Cubase studio 4.
    Det har aldrig vret problemer endnu. Naturligvis opdaterer jeg drivere nr der er opdateringer. Ellers har jeg hrt at det vist nok er bedst at Firewire kortet er TI
    (TEXAS INSTRUMENT) -baseret. Det ved jeg ikke engang om mit er ! Men som sagt s krer det bare og det er rigtigt: Det lyder kanongodt. Ligesom de indbyggede effekter er fremragende.

Svar på dette indlæg
  • 14-07-2008
    kl. 11:47

Svend-Erik Kjr Madsen

Ahhr

kort i den prisklasse er vist sjldent "ustabile" det er nok nrmere miljet i computeren som er drligt sat op til opgaven hvis det er "ustabilt". Det der iflge min erffaring omend den ikke er s stor, er at det er vigtigt ikke at have noget krende ved siden af som lser p disken, eller optager al din RAM.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk