Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
3DPT, DPDT???? a Marshall matter! - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 04-11-2007
    kl. 23:57

Thomas Harring

3DPT, DPDT???? a Marshall matter!

Er der nogen der kan fortlles mig forskellen p disse to typer switches? Jeg er ved at lave en af mine slidte Marshall MPM3E footswitch... den til LM6100 ampen. Jeg har slidt 3 op siden jeg fik min amp og gider ikke at betale 1.000.-kr for en ny uduelig simpel footswitch. Jeg vil gerne skifte de 3 switches med nogle bedre kontakter. Jeg kan se at de originale er "APEM 8442" mrket den kan ses her under 8400 serien: http://www.apem.com/pdf/8000-B.pdf.
    Er der nogen der kan fortlle mig hvad tilsvarende eksempelvis hedder hos http://www.banzaieffects.com ... er total lost...HELP!:-)

Svar på dette indlæg
  • 05-11-2007
    kl. 01:24

Sren Alwan

Jeg kan se...

at Elfa (det tidligere rhus Radio Lager) har nogle af de andre APEM-kontakter - faktisk dn, du leder efter, blot uden de lange ben med "knk" p. Denne str til 84,10 kr + moms.

Hvis det var mig, ville jeg da lige prve at hre, om ikke de kunne skaffe dn type, du leder efter...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 05-11-2007
    kl. 22:28

Lars Vad Andersen

Hey Thomas

Jeg har nogle p lager fra ALPHA.
    hvis du skulle vre intereseret ??

mvh: lars

Svar på dette indlæg
  • 06-11-2007
    kl. 01:12

Sren Alwan

Hej Lars

Passer de rent monteringsmssigt? Det er nemlig dt, der er det springende punkt i Thomas pedal...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 06-11-2007
    kl. 08:33

Lars Vad Andersen

hey Sren.

Ja det skulle jeg mene at de gr.
    jeg har brugt dem til bla 30th anniversary modellens footswitch og jeg er nogenlunde sikker p at det er den samme ??

Svar på dette indlæg
  • 06-11-2007
    kl. 09:04

Sren Alwan

OK..!

Du har sikkert ret. Jeg tr ikke sige det...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 07-11-2007
    kl. 18:26

Thomas Harring

Hej Lars

Jeg er helt klart interesseret vi kan ordne det praktiske via mail... min mailadd. er t_harring@hotmail.com.

Svar på dette indlæg
  • 18-11-2007
    kl. 00:11

Thomas Harring

Like hand i a glove...

Hej Lars

S er skidtet samlet og knapperne virker perfekt. De passede super i pedalen.... s jeg er en glad man:-) Tak for hjlpen og den super service i forbindelse med vad-amps.dk der blev ydet.

MVH

Thomas Harring

Svar på dette indlæg
  • 19-11-2007
    kl. 15:40

Lars Vad Andersen

Super

s er alle glade ;0)

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk