Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Trommer - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 31-12-2007
    kl. 07:58

Poul Hansen

Trommer

Jeg har i Tracktion indspillet guitar, bas og sang. Nu kunne jeg godt tnke mig at tilfje nogle trommer, hvilket program vil I anbefale til at bruge som trommemaskine? Det m meget gerne vre s nemt som muligt, evt. hvor man bare kan vlge nogle forskellige loops, og stte dem sammen, s det passer med det indspillet musik.
    Jeg er helt nybegynder p dette omrde, hber at I kan hjlpe mig.
    P forhnd tak.

Svar på dette indlæg
  • 01-01-2008
    kl. 22:52

Svend ge Drewsen

EZ drummer...

er nemt og lyder godt.
    Sv. Aage

Svar på dette indlæg
  • 16-02-2008
    kl. 17:34

Henrik Truelsen

Eller Hydrogen

Jeg bruger et open-source program som hedder Hydrogen, 100% realistiske lyde (efter min mening) + det er gratis.
    Jeg ved heller ikke noget om trommer overhovedet selv, men kan sagtens lave noget som lyder fedt nok alligevel i det her program.

http://www.hydrogen-music.org/?p=download

Svar på dette indlæg
  • 17-02-2008
    kl. 16:12

Svend-Erik Kjr Madsen

Ja Hydrogen

er gud, isr med Ultra Acoustic sttet, det kommer sgu tt p det rigtige, ihvertfald til rock.

/Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 17-03-2008
    kl. 22:50

Svend ge Drewsen

Der eneste...

der er godt ved Hydrogen er Sr'me at det er gratis :) Brug heller en tusse p EZ drummer.

Mvh
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 18-03-2008
    kl. 07:04

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Svend ge

Det er da kun smart at vre negativ hvis man har noget og have det i, og det er ikke meget du har dokumenteret at Hydrogen er et drligt program ved blot at pst det !

Man kunne jo tro at du ikke kan li andre ogs giver deres rd/erfaring med p vejen, ihvertfald ser det jo ikke ud som om du regner andet end dit eget ord ?

I mit projektstudio er Hydrogen ihvertfald fast inventar, men jeg er ogs linux bruger, og mske er der noget anderledes ved mden Hydrogen fungere p nr det skal kre under Windows ? Men det er helt sikkert aldrig noget jeg kommer til at kunne udtale mig om ;)

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 18-03-2008
    kl. 12:40

Svend ge Drewsen

UBS...

Ja, nu m du unskylde at jeg var lidt for rlig og ben. Nu var det ikke meningen at nogen skulle fle sig trdt over terne. Men lyt til det her: http://www.toontrack.com/product_demos.asp
    Det beskriver nok forskellen bedre en mine usle ord.

Begrundelse for udtalelse:
    EZ er klart til brug ligemeget om du bruger de medflgende midi filer eller du programmere selv, og s med et tons hjkvalitets stereo samplinger i op til 8-10 layers, samplede med overhead, ambience, leakage, hjre og venstrehndsslag, tonsvis av velfungernde midifiler osv osv. Og alt dette fr du til lidt over en tusindlap. Det fasinerer mig :)

Ha ellers en go' dag, Svend Erik :)

Mvh
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 18-03-2008
    kl. 14:28

Svend-Erik Kjr Madsen

Ja

godt ord igen igen, jeg er jo en hbls free software freak, og elsker muligheden for at lave alt selv fra bunden.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk