Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Trommer - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 31-12-2007
    kl. 07:58

Poul Hansen

Trommer

Jeg har i Tracktion indspillet guitar, bas og sang. Nu kunne jeg godt tnke mig at tilfje nogle trommer, hvilket program vil I anbefale til at bruge som trommemaskine? Det m meget gerne vre s nemt som muligt, evt. hvor man bare kan vlge nogle forskellige loops, og stte dem sammen, s det passer med det indspillet musik.
    Jeg er helt nybegynder p dette omrde, hber at I kan hjlpe mig.
    P forhnd tak.

Svar på dette indlæg
  • 01-01-2008
    kl. 22:52

Svend ge Drewsen

EZ drummer...

er nemt og lyder godt.
    Sv. Aage

Svar på dette indlæg
  • 16-02-2008
    kl. 17:34

Henrik Truelsen

Eller Hydrogen

Jeg bruger et open-source program som hedder Hydrogen, 100% realistiske lyde (efter min mening) + det er gratis.
    Jeg ved heller ikke noget om trommer overhovedet selv, men kan sagtens lave noget som lyder fedt nok alligevel i det her program.

http://www.hydrogen-music.org/?p=download

Svar på dette indlæg
  • 17-02-2008
    kl. 16:12

Svend-Erik Kjr Madsen

Ja Hydrogen

er gud, isr med Ultra Acoustic sttet, det kommer sgu tt p det rigtige, ihvertfald til rock.

/Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 17-03-2008
    kl. 22:50

Svend ge Drewsen

Der eneste...

der er godt ved Hydrogen er Sr'me at det er gratis :) Brug heller en tusse p EZ drummer.

Mvh
    Sv. ge

Svar på dette indlæg
  • 18-03-2008
    kl. 07:04

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Svend ge

Det er da kun smart at vre negativ hvis man har noget og have det i, og det er ikke meget du har dokumenteret at Hydrogen er et drligt program ved blot at pst det !