Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Reklamer med lyd! - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 12-05-2008
    kl. 16:06

Andreas A

Reklamer med lyd!

Jeg synes det er ekstrem forstyrrende med de lydreklamer, der er på siden.

Hvad bliver det næste - at man ved at køre musen hen over banneret automatisk dirigeres videre til reklamørens side?

Jeg synes, at denne slags reklame er meget respektløs.

Andreas A

Svar på dette indlæg
  • 12-05-2008
    kl. 19:38

Søren Alwan

Ja...

jeg vil også gerne tilslutte mig dét synspunkt, at de er skideirriterende!

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 12-05-2008
    kl. 22:16

Peter Jeppesen

+1

do.

Svar på dette indlæg
  • 13-05-2008
    kl. 14:39

Xx Xx

Jaholddaop!

Det var da stygt.

Jeg skal så lige sige, at jeg ikke havde opdaget det, hvis det ikke lige var for denne tråd, for jeg kører Firefox netop for at slippe for flimrende reklamer.

Ikke at jeg har noget mod reklamefinanciering af sites, men jeg får svip, hvis der er noget, der hopper rundt!

Eller gir lyd fra sig...

Så + 1 til herfra.

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 14-05-2008
    kl. 02:49

Søren Alwan

Hmm...

der skal åbenbart mere end Firefox til at navigere mig udenom problemet...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 14-05-2008
    kl. 10:59

Xx Xx

Nu ved jeg ikke

hvor meget du kender til Firefox, og om der er nogen forskel, når installeret på Mac.
    Firefox kommer ikke standard med all the bells and whistles, men du har mulighed for at downloade og installere en grum stawl add-ons.

Den add-on, der frir mig fra det onde, hedder AdBlock Plus og kan hentes her:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865

Men reklamemagerne er jo snedige, så man skal osse ha en Flash Blocker:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search?q=flash+block&cat=all

Men så kan man også læne sig tilbage og nyde the Innernet i salig fryd og fred.

Skulle der en sjælden gang dukke en væmmelig lille annonce op, som man ikke gider se på, kan man zappe den ved at højreklikke på den (eller hvad det nu er man gør i stedet på æblemaskinerne :)

Lidt synd for sites-indehaverne, der jo i de fleste tilfælde skal drive siderne ved annonceindtægter, men så må de bare lære, at vi ikke gider det flimmer.

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 23-05-2008
    kl. 19:20

Søren Korsgaard

Lige præcist problemet

Der er fra tid til anden ryster omkring aktivitets niveauet på Soundcheck og en masse gode ideer til hvordan man kan både dette og hint og hvordan man burde køre sådan en side. Men til syvende g sidst er det et spørgsmål om økonomi og den eneste måde man kan tjene bare nogle få kroner på en side som soundcheck er ved reklamer og det "nye" er så flash og lyd. Måske trælst for nogle men det er tit et krav fra annoncørens side så der er ikke så meget andet at gøre hvis man vil have penge i kassen. personligt er jeg heller ikke den store fan af disse typer reklamer, men har accepteret at det er sådan man gør på de moderne netbaserede medier

Svar på dette indlæg
  • 23-05-2008
    kl. 22:40

Xx Xx

Det passer ikke helt, Søren

Man behøver altså ikke ligge på maven for dedér discoprinser annoncørerne har ansat til at sprede deres lykkelige budskab. :)

Man kan godt sætte sin egen standard og sige, at dette er et site med seriøse brugere, der ikke gider den slags flimflam, og gøre annoncørerne opmærksomme på, at de bare skyder sig selv i gangvorterne ved at sætte lighedstegn mellem sig selv og de avertissementsmæssige vårfluers svar på mexicanske springbønner.

Ja, bevægelse og lyd fanger opmærksomheden første gang, men irriterer derefter ind i evigheden.
    Nærværende sider bruges jo til at udveksle informationer; informationer der skal læses, hvortil vi bruger midten af synsfeltet, mens yderkanten af samme er følsomt over for bevægelse - en udmærket egenskab, der har medvirket til artens overlevelse lige siden sabeltigeren, men som i en moderne, relativt tryg situation foran computeren virker formålsutjenlig når unødigt provokeret.

Det bør man som webmaster, eller hvad I nu har, tage hensyn til. Og også at vi nok ikke består af ni-årige med dertil hørende aktivitetsniveau og opmærksomhedstærskel.

Og så er det godtnok en nedslående holdning du giver udtryk for i de første linier af dit svar. Jeg læser det som at I bare griner lidt overbærende af de inputs jeg og andre kommer med, fordi vi jo selvfølgelig ikke har begreb skabt om nogen som helst tings sammenhæng i den virkelige verden.

Lad mig bare lige påpege to ting:

Vi er ganske vist ikke så mange, men vi er sgisme en tæt på 100% målgruppe - der kommer ikke mange her, som ikke er musikudøvere. Visse må endda formodes at lide af GAS i middelsvær grad - en lidelse det så vidt vides endnu ikke er forbundet med restriktioner eller moralske skrupler at udnytte kommercielt.

Tag så lige et godt kig her til højre -->
    Ja - helt uden for rammen --> -->

Nemlig ... der er gabende tomt!
    Hvis I virkelig ikke kan interessere diverse musikgrejforhandlere og -serviceudbydere for nogle små, billige, ikke-intrusive bannere i stedet for bare at lade pladsen stå tom, så er det altså efter min ringe formening ikke på vores, brugernes side af skærmen der er mangel på forståelse for økonomi og reklamer!

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 29-05-2008
    kl. 08:39

Søren Korsgaard

Til Evan

Der var intet overbærende eller nedladende i ment i mit svar hvis du læser det sådan beklager jeg. Vi tager de inputs vi får ganske alvorligt, men mange af de ideer der kommer dør i forhold til budgettet. Det var ikke for at nedgøre nogen men tit er det frustrerende( om ikke for andre så i hvert tilfælde for mig) ikke at kunne gøre noget fordi der ingen penge er til rådighed.

Svar på dette indlæg
  • 30-05-2008
    kl. 19:02

Xx Xx

:)

Nahr, nu skrev jeg osse kun "nedslående", ment som "en anelse skuffende".
    FWIW tror jeg ikke, jeg nogensinde har oplevet nogen af dine indlæg som "nedladende".

Jeg er ked af, hvis "overbærende" fik dig unødigt op af stolen, men jeg reagerede bl.a. på "Måske trælst for nogle... ...men har accepteret at det er sådan man gør på de moderne netbaserede medier."

Så dén kommenterede jeg. Men for nu at returnere til emnet: Hvordan en idé om salg af arealet her til højre til nogle diskrete annoncer kan dø i forhold til budgettet er stadig en lille smule temmelig meget beyond me.

No offense, altså. :)

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk