Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Musikerkontakt tråden. - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 03-06-2008
    kl. 18:34

Mads Hall Pedersen

Musikerkontakt tråden.

Hej.

Når jeg er inde og søge efter musikere, så kan jeg ikke trykke på annooncen, så kan ikke komme til at læse dem, nogen der ved hvorfor?

Mads

Svar på dette indlæg
  • 04-06-2008
    kl. 19:16

Svend-Erik Kjær Madsen

Man

har da vist aldrig kunnet trykke på annoncen for at nærlæse, det har ihvertfald heller aldrig virket for mig. Men du kan da se email adresse og telefon nummer.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 04-06-2008
    kl. 23:40

Mads Hall Pedersen

Tja..

Det er jo bare det når annoncerne er længere end det man lige kan læse. Det kunne jo være der stod noget vigtigt.

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2008
    kl. 01:16

Xx Xx

Det kunne

der sikkert sagtens have gjort.

Men det er forbløffende så få annonceindrykkere der har gidet checke, at der kun er gjort plads til - er det 248 tegn?, inclusive mellemrum. Længere annoncer bliver bare skåret af, hvilket selvfølgelig godt kan give det indtryk, at der "står noget mere bagved".

Det er næsten lige så forbløffende, at Soundcheck ikke lige giver lidt mere plads til i hvert fald musikerkontaktsiderne, taget i betragtning hvor svag trafikken dér er.
    I stedet foregår størstedelen af musikerkontakten på Aage og DBA!

---
    Wake up, Gaffa! Get some traffic, then sell ads!
    ---

Jeg står for eksempel lige nu og skal bruge en bassist, og har da indrykket annonce, men med skam at melde kun på DBA; der er simpelthen ikke den nødvendige plads på Soundcheck. Og Aage... tjah... for nu at sige det pænt, er det meget, meget bredt og man er ude af førstesiden meget, meget hurtigt.

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2008
    kl. 01:27

Mads Hall Pedersen

Okay

Havde ikke lige opfanget at man kun måtte bruge ex. antal tegn. (regner man jo ikke lige med)

Men som du selv siger:
    Wake up, Gaffa! Get some traffic, then sell ads

Må bare håbe at finde noget ud for de få tegn der er plads til så :)

Takker for svar!

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2008
    kl. 08:59

Svend-Erik Kjær Madsen

Du kan også

lave en annonce hos Eskildsen. Men jeg fik da sidste år kontakt til en udemærket, ja faktisk god trommeslager :) som havde lavet en annonce her på soundchek selvom den ikke var så lang, hvis man har interesse i en annonce kan man jo bare prøve at ringe eller skrive, det koster jo ikke noget.

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk