Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Soundcheck rykker... Langsommere og laangsommere!! - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 11-06-2008
    kl. 18:00

Gary Madsen

Soundcheck rykker... Langsommere og laangsommere!!

Hej Soundchek!
    Der er godt nok kommet delay p fora.
    Jeg bruger mest Guitarforum, og der er laaang ventetid p "tilkobling" til forum.
    Kan dette ikke udbedres?

Gary

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2008
    kl. 18:04

Sren Alwan

Ja...

dt ville vre rart!

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2008
    kl. 18:51

Mads UB

Konsekvensen er allerede tydelig....

eneste forum, der er lidt liv tilbage i, er guitar......og s selvflgelig brugtmarkedet.

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2008
    kl. 20:08

Svend-Erik Kjr Madsen

Ja

det er sgu ikke det de unge mennesker vil have :) men det m jo ikke have srlig hj prioritet !

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2008
    kl. 20:29

Xx Xx

Suk!

Hvis I virkelig ikke har opdaget det fr nu, passer Soundchecks drbersnegletempo jer nok udmrket. :)

Der var da i hvert fald ikke ret mange (1!) der gad at give deres besyv med for 2 uger siden.

http://www.soundcheck.dk/?Dtype=thread&Did=68354&ForumId=11

N, men jeg oplever det som en periodisk fejl:
    Enkelte gange gr det faktisk tjept nok, men det meste af tiden s langsomt, at man lige snuser ind en ekstra gang for at checke om det sku vre begyndt at lugte...

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 11-06-2008
    kl. 20:33

Xx Xx

1

udgr s selvflgelig indtil flere procent af Soundchecks faste brugere, s hvad beklager jeg mig over...?

:)

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2008
    kl. 14:01

Gary Madsen

N

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2008
    kl. 14:08

Gary Madsen

Ja, det er s et andet irritationsmoment

DEN FORBANDEDE ENTER-TAST! F dog programmeret det sdan at man SKAL klikke p "opret svar"-knappen.

N:
    Overskriften skulle have vret: "Netop Evan"
    Man gider jo ikke at g p opdagelse i rum man mske kunne have interesse i, nr man kan n at tilberede en 3-retters menu inden der er hul igenem. Af den rsag, er jeg stort set kun i Guitarforum.

Gary

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2008
    kl. 18:01

Xx Xx

3 retter?

Det lyder sgu godt, Gary - hvornr skal jeg komme?

Jeg tror nok jeg ville savne dedr entertastbommerter hvis de forsvandt. :)
    Nu ligger de benbart heller ikke lige til min hjrefod - eller lillefinger.

Men det er da gldeligt, at lidt flere melder sig i rbekoret. S venter vi bare p at Gaffa fr havemblerne ud, s de ka hre os.

Gad forresten vide, om de har spist hamdr Frederik Dam Sunne, Soundchecks sande webprofet. Han ku f skub i sitet!

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg
  • 27-06-2008
    kl. 11:16

Sren Korsgaard

Der sker noget nu

Gaffa er ved at lgge hele sin webafdeling ud p nye servere og i den forbindelse kommer Soundcheck ogs ud p en ny server det skulle gerne give mere tempo p siden igen. Det har godt nok vret drbende langsomt. UI perioder har det ikke vret muligt at lgge nyheder op fordi siden lukkede fr de var fuldt loadede, men fra "nst" hjeste sted har jeg idag fet lovning p at soundcheck ogs bliver flyttet med over p de nye servere.

Svar på dette indlæg
  • 27-06-2008
    kl. 21:13

Xx Xx

Det var

sgisme gode tidender, Sren!

Er det sdn, at der vil vre et tidspunkt, hvor det er bedst man lader vre at logge ind, s de hje magter kan f lov at flytte i fred? (wink, wink!)

Mvh
    Evan.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk