Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Amerikanske subbaskabinetter - Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 27-08-2008
    kl. 16:03

Peter Olesen

Amerikanske subbaskabinetter

Hej i forum. Jeg er ny her ! Jeg fandt forleden en hjemmeside over nogle ret interessante subbaskabinetter, konstruerer af en amerikaner der hed noget med (mske!) Mc'kenzie. Men jeg har googlet og rodet p nettet uden at finde hjemmesiden igen. Konstruktionen af disse kabinetter gr, at man i ret sm kabinetter med f.eks. en enkelt 12" bas kan f lyd som fra en 18" bas.
    Er der noget i forum der kan hjlpe mig ,ed info om hjemmesiden ?
    Og er der nogen der kender til konstruktionen ?

Svar på dette indlæg
  • 28-08-2008
    kl. 15:38

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Peter

Jeg ved ikke om det er noget portet kabinet system eller sdan du sger, men der har vret en ret fed debat omkring guitarhjttalere som du mske kan bruge noget fra ? Her er ihvertfald et link til en rimelig omfattende trd om emnet:
    http://www.soundcheck.dk/?Dtype=thread&Did=65429

Mvh
    Sv-e

Svar på dette indlæg
  • 05-10-2008
    kl. 22:15

rene hansen

amerikanske subs/princip..

hej ,et godt sprsml mht hvilket princip disse subs krer efter,mit bedste bud vil vre :BNDPAAS som kan g enormt dybt,sfremt de er udviklet rigtig godt..
    ogs nr du skriver,at de opfrer sig som 18" subs (gerne store volumer)men hvem der lige har lavet dem kan jeg ikk sige ,,ved BOSE har lavet 12"sub i relative sm kabinetter til prof brug mvh RENE-H

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk