Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Frost computere - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-12-2008
    kl. 15:27

Anders Klitgaard

Frost computere

Er der nogen som kender disse maskiner, som Aage slger?: http://www.frostacm.com/ Jeg skal ikke bruge en lige nu og her, men som aflser for min nuvrende computer, ville jeg gerne have en decideret audio computer. Frost er Windows-baseret, hvilket jeg foretrkker fremfor Mac.
    Mvh
    Anders

Svar på dette indlæg
  • 03-12-2008
    kl. 11:01

Mads Lykke

Frost = service

Hej Anders

Frst og fremmest synes jeg det er en drlig id at kbe sdan noget som en computer "her og nu". Det er en rigtig gode id at bruge en dag eller to p at stte sig ind i hvilket hardware, der passer bedst til dine krav.
    Nr s det er sagt, s er Frost en god musik-computer, men mest pga. deres service.
    Det er muligt at f tilsvarende computere (eller hurtigere) til vsentlig lavere priser, men s gr du glip af den omfattende service.
    Derfor synes jeg, at det hele afhnger af dine egne tekniske evner og din vilje til at stte dig ind i computeren og dens muligheder/begrnsninger.
    Hvis du er mest interesseret i at kbe en computer der "bare virker", s du ikke selv skal bekymre dig om noget, s er Frost et godt valg - men du kommer ogs til at betale for det.

NB: Prv evt. at sge p Frost p aage.dk's forum. Der er megen fin lsning om emnet.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk