Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Musikerkontakt - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 30-08-2009
    kl. 10:17

Morten P.

Musikerkontakt

Jeg synes, at det er problematisk, når papkasser som ham, der d.d. annoncerer efter bandmedlemmer under "Musikerkontakt" og gør det på en måde, så han bruger hele siden.
    Kunne man ikke lave en form for automatisk begrænsning, så vi undgår sådan noget?

Svar på dette indlæg
  • 30-08-2009
    kl. 11:30

Svend-Erik Kjær Madsen

Hej Morten

Enig, forhåbentlig ringer klokkerne for dem som læser, der er nok ikke andet at gøre end at vente til han bliver træt af det.

Det samme var jo førhen problemet med brugtsalgs siden, hvor man kunne opdatere sit indlæg og få det op i stakken igen, det kan man ikke mere men man kan jo bare klippe teksten slette annoncen og lave en ny. Svært at begrænse sådan noget umiddelbart.

Jeg ikke huske nogen indlæg som er blevet slettet pga. flooding eller andet, der var vist et par stykker med nazistisk anstrøg som måtte lade livet men ellers er denne side hvist sjældent besøgt af nogen moderator.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk