Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Nyt Soundcheck.dk - snart... - Ris & Ros - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 12-10-2009
    kl. 11:33

Sebastian Nielsen

Nyt Soundcheck.dk - snart...

Hej,
    Denne tråd en en del af nyheden, "Nyt Soundcheck.dk - snart...".

Som der blev skrevet om for en lille måneds tid siden, er vi ved at gå godt igang med at opdatere Soundcheck.dk, så sidder du og har nogle forslag til forbedringer, ideer til nye features eller andre ting du tror vil kunne gøre det til det bedst mulige site, så må du meget gerne skrive dem her i tråden, eller sende mig en mail på sebastian@bandbase.com

Derudover leder vi også efter et par folk, som vil være med at teste det nye site, inden det kommer i luften - send mig en mail på sebastian@bandbase.com hvis du har lyst til at få et sneak-preview på det nye Soundcheck før alle andre :)

Vi glæder os til at høre fra jer!

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2009
    kl. 13:01

Poul-Erik Christensen

testpilot ..

jeg vil da gerne teste .. og jeg skal da gerne gre det gratis ..

forslag til musiker sges :
    at man en gang for alle kan stte sgningen
    til fx , guitar /rhus ...hver gang man bner
    til soundcheck,
    indtil man fysisk ndre det igen

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2009
    kl. 13:16

Sebastian Nielsen

Tak :)

Hej Poul-Erik,
    Det er super, bare skriv en mail til mig på sebastian@bandbase.com, så sender jeg dig mere info omkring projektet.

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2009
    kl. 15:28

Jan Laursen

Brugtmarked annoncer

Det kunne vre rart, hvis man kunne lgge billeder ind sammen med ens annonce, s man ikke behvede at smide links til dba og lign. salgssider ind.

Mvh

Jan V Laursen.

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 09:41

Sebastian Nielsen

Bestemt!

Brugtmarkedet (sammen med musikerkontakt) er helt klart et af de områder der kunne gøres væsentligt bedre og mere brugbart - jeg skriver det på listen :)

Tak for svaret!

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2009
    kl. 18:01

Sven Hansen

Generelt...

Hej!

Jeg synes frst og fremmes at det vil vre fantastisk hvis Soundcheck kan komme p omgangshjde med sig selv helt tilbage til "papirdagene" hvor jeg hold utrolig meget af det. P nettet startede det lovende men har jo i den grad vret get kold den sidste meget lange tid. S frst og fremmest SUPER INITIATIV.
    Dernst synes jeg at hele brugerdelen trnger til et gevaldigt lft. En snakker om billeder til annoncer. Helt rigtigt set. Mske ogs mulighed for mere end 250 tegn. Og helt generelt muligheder for at vre mere specifik bde i oprettelse af og sgning p annoncer.
    Mangler i testere s hrer jeg da ogs til dem, der gerne stiller op, for jeg har som sagt fr i tiden haft rigtig meget glde af Soundcheck (ogs .dk)

De bedste hilsener

Sven Hansen/RockPile Music og nu ogs House Of Sound Studio.

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 09:36

Sebastian Nielsen

Hej Sven,

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 09:39

Sebastian Nielsen

Hej Sven,

Det super fedt at du vil være med!
    Bare send mig en mail på sebastian@bandbase.com, så holder jeg dig opdateret lige så snart vi har det første test-site oppe.

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 12-10-2009
    kl. 22:17

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Sebastian

Fedt du checker op p tingene, mindre fedt at du bruger et tegnst i din browser som ikke er kopatibelt med ISO-8859-1 som er default i min browser og benbart ogs mange andres, da deres "" fremtrder p nydeligste vis i min browser.

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 09:34

Sebastian Nielsen

Hej Svend-Erik

Det er et generelt problem for mac-brugere så vidt jeg har set ind til videre (og også et par windows folk.) her på soundcheck.
    Det er en af de ting vi også vi er igang med at fikse, så det ikke er et problem, uafhængigt af platform eller andre ting :)

Tak for feedbacken!

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 10:29

Svend-Erik Kjr Madsen

Hej Sebastian

Ok fint nok, men det skulle da undre mig meget hvis du ikke kan kre FireFox p din Mac og deri indstille hvilket vilkrligt tegnst som browseren skal benytte sig af. Jeg kre FF p Linux og her kan man frit vlge alle tilgngelige opstninger efter behov sdan:
    Rediger -> Prferencer -> Indhold -> Avanceret

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 10:31

Sven Hansen

Tegnst

Ja det er alts noget vrre noget....husk at rigtig mange musikere alts krer MAC ikk' *S*

Mig ogs feks.....

@Sebastian. Sender dig en mailadr p bandbase.dk

Sven Hansen/RPM

Svar på dette indlæg
  • 13-10-2009
    kl. 12:54

Sebastian Nielsen

Hej Sven

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig endnu - husk at det er på sebastian@bandbase.com og ikke .dk :)
    - og ja, sidder som sagt også selv på en, og det er ved at drive mig til vanvid, men det er næsten også fikset nu på den nye udgave.

Svar på dette indlæg
  • 25-10-2009
    kl. 22:08

Poul-Erik Christensen

forslag

hej ..sagt fr
    forslag til musiker sges :
    at man en gang for alle kan stte sgningen
    til fx , guitar /rhus ...hver gang man bner
    til soundcheck,
    indtil man fysisk ndre det igen

og , hvad jeg bedre kan lide i den gamle, samme er at det er mer overskueligt ..
    er mindre skrift, og jeg kan lse noget af det med smt under overskriften, det gr det hurtigere

se' det

Svar på dette indlæg
  • 26-10-2009
    kl. 19:16

Sren Alwan

Sgefunktion

En velment og "p grdende kn" foresprgsel: Vil I gode folk ikke i samme ombring srge for at lave en srgefunktion, der virker? - Please..?

F.eks. sidder jeg netop nu og forsger at finde et gammelt indlg i guitarforummet, hvor jeg ved, at overskriften er "Brum i Marshall" (muligvis i "Marshalls" til sidst). Men om jeg p nogen mde kan finde det... :-(

P forhnd tak!

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 26-10-2009
    kl. 19:19

Sren Alwan

Hm-hmm...

Okay, nok er det trist. Men ligefrem at omtale sgefunktionen som "srgefunktionen" var mske alligevel lige friskt nok (og utilsigtet!). Mske muligheden for at rette i sine indlg ogs var en id, selv om jeg p en slsom skolemesteragtig facon godt kan lide, at bordet fanger, og man pinedd bare m st til regnskab for, hvad man skriver. S ka man sgu lre at tnke, fr man taler, ka man!

:-)

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 12:49

Jan Schjdt-Thomsen

Fandt dit indlg

Hej Sren

Hvis ikke du allerede har fundet det efterlyste indlg, s er det fra d. 26.11.2008, kl. 05.23 ;-)

Mvh Jan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 21:47

Sebastian Nielsen

Sgefunktionen

Hej Sren,
    Vi har i ombygningen af soundcheck indbygget google som sgemaskine.
    Dog er der et problem ved dette, nemlig at vi under ombygningen er blevet nd til at ndre en rkke adresser, og at google derfor henviser til de gamle (eller i nogle tilflde slet ikke kender til nye) adresser.

Dette problem lser dog sig selv med tiden, og om et par uger skulle vi alle gerne kunne nyde en af verdens bedste sgemaskiner p soundcheck :)

Vi har ogs optimeret en lang rkke ting, bla. brugtmarkedet s hver enkelt annonce fr sin egen siden, netop for at google og andre sgemaskiner bedre kan finde det specifikke indhold.

Jeg beklager dog for den her tid, ind til at google har fet indekseret alle de nye sider, hvor at sgningen er under standarden!

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 22:50

Sren Alwan

Fint-fint!

Bare der er fokus p sagen, og der tages skridt i den rigtige retning. S skal jeg smnd ikke bede om mere. Hvad andre mener, kan de meget bedre selv fortlle...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 15:18

Sren Alwan

Jo tak.

men selv hvis jeg vlger 100 poster pr. side, skal jeg s manuelt sidde og finde indlgget p n af de 61 sider. Dt m s.. kunne gres smartere, ville selv jeg med en absolut minimal indsigt i computere og i srdeleshed programmering mene?

Det var i det konkrete tilflde langt hurtigere at finde et gammelt link i min private mail-bakke og s "tillempe" denne til det nye adressesystem. Men det er trods alt ikke alt, jeg har links liggende til i min private mail.

Jeg er sikker p og ser frem tii, at de kompetente folk bag relanceringen af Soundcheck fr lavet et smartere system...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 20:23

Jan Schjdt-Thomsen

Jo jo

Jeg var nok klar over at det du i frste omgang efterlyste var en forbedret sgefunktion. Men da du efterspurgte et indlg der svidt jeg husker var affdt af en "opgradering" af min forstrker, s ville jeg blot vre behjlpelig..?
    Mvh Jan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 21:17

Sren Alwan

Hej Jan.

Jo tak! Jeg vrdstter s absolut din indsats, hvis det ikke fremgik af mit sidste indlg - helt sikkert!

Men du nvner selv mit primre oprb til Soundchecks redaktion : Skaf os dog en velfungerende sgefunktion!

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 21:26

Jan Schjdt-Thomsen

Hej Sren

Ja, det skulle nu heller ikke lyde som om jeg var "muggen" ;-)
    Men ja, en god sgefunktion ville vre alletiders.

Mvh Jan

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 18:32

Svend Jrgensen

Brugervenlighed

Jeg synes, det er blevet meget vanskeligere at overskue brugtannoncerne, fordi man umiddelbart kun kan se en overskrift og en pris. Det var bedre fr, da man kunne se meget mere - specifikationer, rgang o.s.v.

M.v.h.
    Svend

Svar på dette indlæg
  • 28-10-2009
    kl. 21:58

Sebastian Nielsen

Brugtannoncer

Hej Svend,
    Jeg giver dig helt ret i at det er blevet langt svre at overskue, og jeg har siddet s sent som i dag og lavet en mere brugervenlig udgave, som gerne skulle komme ud i p sitet en gang i morgen formiddag!
    (Vi har ogs fet lavet det sdan at man nu kan tilfje op til 10 billeder til hver enkelt annonce, samt se hvor i landet det er henne.)
    Teksterne skal man dog stadig klikke sig ind p den enkelte annonce for at se. Det er primrt fordi at vi nu tillader en ubegrnset lngde af de tekster der er tilknyttet annoncen og at det gerne skulle vre s nemt at scanne oversigten som overhovedet muligt.

Jeg glder mig til at hre hvad du synes, nr det kommer "live" en gang i morgen :-)

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 01-11-2009
    kl. 21:54

Mads UB

Brugtannoncer

Ros til brugtannoncerne ! Det ser sgu' fedt ud med billeder osv. Godt get ! God logisk opbygning og flot design - der er dog en fejl i koden til kontakt vedr. email - der str "document.write" m.m.

Svar på dette indlæg
  • 01-11-2009
    kl. 21:56

Mads UB

Hov glemte lige...

......vil dog meget gerne kunne sge i de forskellige kategorier i brugtmarkedet - det kan jeg ikke lige se, hvordan man skal gre pt. ?

Svar på dette indlæg
  • 02-11-2009
    kl. 19:57

Sebastian Nielsen

Brugtannoncer

Hej Aamer,
    Tak for feedbacken!
    Det at brdteksten str med kapitaler er noget ham der har postet annoncen har valgt (sikkert for at give den mere "opmrksomhed" efter det gamle layout hvor at den blev vist i oversigten.)
    Der kommer indhold ud i det gr omrde, der skal vise lignende markeds annoncer, samt en reklame annonce.
    Mht. galleriet er det er den helt standard lightbox2 vi har brugt, s shortcuts burde virke men jeg kigger lige p om det er blevet deaktiveret.

Svar på dette indlæg
  • 02-11-2009
    kl. 21:14

Sebastian Nielsen

Tak for info!

Ja, det giver vidst mest mening sammen med "close" billedet, der originalt bliver brugt.

Stierne kommer til at skifte fra sted til sted, s vi m lave dem absolutte da det jo er det samme script vi inkludere over det hele - men tak fordi du tog dig tiden til at kigge det efter! :)

Bedste hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 02-11-2009
    kl. 21:10

Sebastian Nielsen

Sgefunktion samt korrektur

Hej igen :)
    Sgefunktionen er som jeg vidst ogs har skrevet tidligere (og som nvnt p sgesiden) kun s god som googles resultater - heldigvis er det noget som der bliver bedre og bedre med tiden, s om et par uger burde vi gerne kunne nyde godt af en af verdens bedste sgninger :)
    Pt. er den eneste form for tagging af artikler, de kategorier de ligger i, men det er helt sikkert noget der vil vre interessant at udvide - og ikke mindst f tagget det store bagkatalog op, s de gode artikler kan blive fundet frem igen!

Bedste Hilsner,
    Sebastian

Svar på dette indlæg
  • 11-11-2009
    kl. 10:02

Morten Lie Jrgensen

Fixet

Hej.

Der er rigtig nok en bug ift. at svar uden en overskrift ikke bliver gemt rigtigt. Vi fixer den med det samme!

KH Morten

Svar på dette indlæg
  • 04-11-2009
    kl. 14:51

Torben Andersen

Overskuelighed

Kre venner

Jeg savner ogs overskuelighed - der er irriterende ikke at kunne se andet end overskrifter i musikerkontakt og brugtsalg - der kan, ligesom under produktnyheder, sagtens vre plads til lidt beskrivelse, f.eks. de frxte 100 ord af annoncen - p den mde kan man hurtigt sortere de interessante emner ud og f et lille indblik i hvad der gemmer sig bag.
    Ligeledes undrer det mig der er mange forkerte tegnst og emailadresser p sitet efter ombygning - det m da vre ganske let at f rettet.

Herudover god vind herfra en tilfreds bruger gennem mange r

Torben A

Svar på dette indlæg
  • 05-11-2009
    kl. 20:45

Kasper Thomsen

Hjtalere g amok

Giv mig lige en kommentar til denne video, meget sjov stop-motion film

http://www.youtube.com/watch?v=3dO9CgDTz8E

Svar på dette indlæg
  • 11-11-2009
    kl. 09:45

Sebastian Nielsen

...

Spam much?

Svar på dette indlæg
  • 20-11-2009
    kl. 20:01

Svend-Erik Kjr Madsen

Brugtmarkede linkfejl ?

Nr man str i brugt annoncer og klikker p slgers profil, fr man ens egen frem, det er da vist ikke meningen oder ?

Svar på dette indlæg
  • 07-01-2010
    kl. 16:59

Morten P.

Mange annoncer fra samme bruger

Det virker irriterende, at nogle brugere vlger at plastre en hel side til med samme annonce. Kan man ikke lgge en begrnsning ind eller simpelthen slette alle gengangerne?

Svar på dette indlæg
  • 13-01-2010
    kl. 21:57

Per Arlyng

Musikerkontakt

Jeg bruger meget jeres musikerkontakt, men savner ofte at dem der sger en spillemand oplyser hvilken by eller postnummer de kommer fra, samt lidt omkring hvor gammel det forventes man er.

Hilsen Per Arlyng

Svar på dette indlæg
  • 16-03-2010
    kl. 13:07

Sren gggg

Link i brugtannoncer

Hvorfor kan den ikke selv generere et link nr man smider en http adresse ind i sin annonce p brugtmarkedet?

VH
    Sren

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk