Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
- Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 22-12-2009
    kl. 22:06

Lars Hamborg

Jeg har foreløbigt spillet i over et halvt år med JJ el84 udgangsrør i min Bigtone forstærker uden problemer.

Svar på dette indlæg
  • 05-03-2009
    kl. 11:48

Mads Vejen

Link

Tjek linket her:

http://www.dolphinmusic.co.uk/product/8406-t-rex-big-tone-t45.html

Svar på dette indlæg
  • 05-03-2009
    kl. 13:22

Søren Alwan

De eneste...

rør, som har blot en lille chance for at overleve den både spændingsmæssige (ca. 33%) og effektmæssige (ca. 50%) overbelastning, som T-Rex finder det for passende at drive deres udgangsrør ved - nemlig Sovteks EL84M. Om disse så efterfølgende er stemplet med TAD er ikke så afgørende...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 05-03-2009
    kl. 13:29

Erik Truelsen

T-Rex anbefaler

Jeg ringede til T-Rex og de anbefalede JJ,-
    mon man så ikke skal gå ud fra at det skal være dem

Svar på dette indlæg
  • 05-03-2009
    kl. 13:36

Søren Alwan

Tjah...

hvordan T-Rex så vil overtale JJ´s EL84 til at overleve 410-420 volt på anoderne og en afsat anodeeffekt på ca. 18 watt (i modsætning til databladet angivelser på henholdsvist max. 300 volt og max. 12 watt) er og bliver en gåde, som jeg vil overlade det trygt til T-Rex at gøre rede for. Jeg kan kun sige, at de dér Bigtone-forstærkere tilhører dén lille håndfuld af forstærkere, som jeg ikke vil tage ansvaret for at få til at køre stabilt. Sidst, jeg prøvede at putte et sæt JJ EL84´ere i sådan en Bigtone, tror jeg ikke, der gik et halvt minut, før de var rødglødende...

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2009
    kl. 22:06

Lars Hamborg

Jeg har foreløbigt spillet i over et halvt år med JJ el84 udgangsrør i min Bigtone forstærker uden problemer.

Svar på dette indlæg
  • 22-12-2009
    kl. 22:18

Søren Alwan

Er det...

en combo?

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 23-12-2009
    kl. 05:15

Erik Truelsen

en efterhånden gammel tråd...

Jeg har godt nok ikke min T45 top mere, men mine JJ rør har da spillet fint siden marts måned.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk