En mulighed er.......
Cioks Schizophrenic, den har 5stk 9/12v DC udtag samt et variabelt 4 - 12v eller 18v udtag.
Udtagene er alle isolerede!
Mvh.
Klavs M Andersen
Ps. Godt nytår til alle herinde.
Cioks Schizophrenic, den har 5stk 9/12v DC udtag samt et variabelt 4 - 12v eller 18v udtag.
Mvh.
Klavs M Andersen
en Micro Pog kører på 9,6 volt, burde den også kunne køre på 9 volt uden de helt store problemer...
Så du skal bare lægge strømforbruget (antal mA) for de fire pedaler sammen og købe en 9 volts forsyning, som kan give strøm nok. Skal det være rigtigt fint, vælger du så en strømforsyning med isolerede outputs. Så undgår du da ihvertfald brumsløjfer på dén konto.
M.v.h.
Søren Alwan
Hej Søren.
Tak for dit hurtige indlæg. Er helt bestemt mest stemt for en strømforsyning med isolerede outputs, så sådan en må det blive!
Med hensyn til micro POGen skal jeg så tolke dit "burde" som: Det kommer helt sikkert til at fungere, eller i et teoretisk forsøg kan det måske fungere?
V.H.
David
Mvh.
Klavs M Andersen
den lyder da som et oplagt bud på sagen...
M.v.h.
Søren Alwan
Stærkt. Det var da lige det jeg ville høre. Den kigger jeg på! Mange tak for hjælpen og godt nytår. :-)
V.H.
David
Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.
Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk