Warwick
Hej alle!
Overvejer at købe en brugt warwick streamer. Den er fra 1994. Er der overhovedet en chance for at det er en Indonesisk bygget bas fra 'Rockbass' serien, når den er helt tilbage fra 94?
På forhånd tak for jeres svar
Hej alle!
Overvejer at købe en brugt warwick streamer. Den er fra 1994. Er der overhovedet en chance for at det er en Indonesisk bygget bas fra 'Rockbass' serien, når den er helt tilbage fra 94?
På forhånd tak for jeres svar
Jeg købte selv en Warwick Fortress Masterman i sidste halvdel af 90'erne og det var alternativet til NT modellerne, altså en bolt on men der stod sjovt nok west germany i den selv nogle år efter murens fald. Du skal ikke være bange for det er alt for Asiasisk, det er ingen garanti for hele bearbejdningen er sket i tyskland men dog klart bedre end de billige rockbas modeller der blev lanceret i starten af 2000 skiftet. Men vurder selv og prøv den endelig rigtig godt. jeg er senere blevet glad andre mærker end lige warwick. Min har hængt samme sted i min samling de sidste 4 år men heldigvis er vi alle forskellige i smag stil og lyd. men lad dig ikke afskrække, og prøv forskellige muligheder. Mvh.
Står der ikke ret tydeligt Rockbass på headstocken når det ikke er bygget i Indonesien. Nogle af deres top-line Corvettes nu, er jo også bygget i Korea og er ganske fremragende.
Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.
Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk