Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Warwick - Bas - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 08-03-2010
    kl. 22:53

Jens Gottfredsen

Warwick

Jeg kbte selv en Warwick Fortress Masterman i sidste halvdel af 90'erne og det var alternativet til NT modellerne, alts en bolt on men der stod sjovt nok west germany i den selv nogle r efter murens fald. Du skal ikke vre bange for det er alt for Asiasisk, det er ingen garanti for hele bearbejdningen er sket i tyskland men dog klart bedre end de billige rockbas modeller der blev lanceret i starten af 2000 skiftet. Men vurder selv og prv den endelig rigtig godt. jeg er senere blevet glad andre mrker end lige warwick. Min har hngt samme sted i min samling de sidste 4 r men heldigvis er vi alle forskellige i smag stil og lyd. men lad dig ikke afskrkke, og prv forskellige muligheder. Mvh.

Svar på dette indlæg
  • 08-03-2010
    kl. 22:53

Jens Gottfredsen

Warwick

Jeg kbte selv en Warwick Fortress Masterman i sidste halvdel af 90'erne og det var alternativet til NT modellerne, alts en bolt on men der stod sjovt nok west germany i den selv nogle r efter murens fald. Du skal ikke vre bange for det er alt for Asiasisk, det er ingen garanti for hele bearbejdningen er sket i tyskland men dog klart bedre end de billige rockbas modeller der blev lanceret i starten af 2000 skiftet. Men vurder selv og prv den endelig rigtig godt. jeg er senere blevet glad andre mrker end lige warwick. Min har hngt samme sted i min samling de sidste 4 r men heldigvis er vi alle forskellige i smag stil og lyd. men lad dig ikke afskrkke, og prv forskellige muligheder. Mvh.

Svar på dette indlæg
  • 20-05-2010
    kl. 19:25

Emil Visti

Str der ikke ret tydeligt Rockbass p headstocken nr det ikke er bygget i Indonesien. Nogle af deres top-line Corvettes nu, er jo ogs bygget i Korea og er ganske fremragende.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk