Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Thomann - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 20-03-2010
    kl. 16:51

dennis popic

Thomann

Jeg har tænkt på at købe et trommesæt hos Thomann, hvordan er leveringen på lidt større ting. De skriver jo "der forekommer yderst få skader på forsendelser". så er der nogen der har købet sådan noget før, og kommer der skader, hvor store er de.

M.v.H
    Dennis

Svar på dette indlæg
  • 20-03-2010
    kl. 18:58

Søren Osted

Ikke lige et trommesæt

Men mange andre store ting, og der har aldrig været noget galt. Alting har været forsvarligt pakket og hvis det endelig er, så har jeg aldrig hørt om nogen som har haft problemer med at få det ødelagte erstattet.

Svar på dette indlæg
  • 21-03-2010
    kl. 03:37

Mads Hyldahl

ingen problemer..

jeg har både købt guitar forstærker,mixer & højtalere..Alt sammen blev leveret pænt på en palle ved min dør..
    har også haft købt en masse andre småting og de er altid godt pakket ind.
    jeg ville ikke være bange for at købe et trommesæt :-)

Svar på dette indlæg
  • 21-03-2010
    kl. 11:27

morten lund

de er tyskere...

verdens mest grundige mennesker...

Svar på dette indlæg
  • 25-03-2010
    kl. 21:34

Claus Meyer

går noget istykker under de 3 år garanti de tilbyder så ordner de tilbage forsendelsen (man får en spec seddel der ska klistres på pakken )du skal ikke betale noget ,hvor mange danske net butikker overholder lige dette at kunden skal holdes omkostnings fri uden garantien

Svar på dette indlæg
  • 08-06-2010
    kl. 22:39

lucas nygaard

tjek om det hjemme

købte en tromme dims der for ikke så længe siden, den virker fint, men det tog 3 måneder før de fik den på lager og fik sendt den... de sagde de ville ha´ den på lager inden for en uge -.- ellers fedt sted ;)

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk