Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hjælp til opgradering af hjemmestrudie - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 30-04-2010
    kl. 22:40

Danny Jensen

Hjælp til opgradering af hjemmestrudie

Hej allesammen
    Jeg er nybegynder i hele studie og optage processen, men har haft en m-box mini og pro-tools 8 i ca et års tid. Jeg er vil gerne opgradere mit hjemmestudie nu men er meget i tvivl om hvad det skal være. Pengene er begrænset men ca. 7000. Har overvejet en god mikser til at koble til m-boxen fordi jeg godt kan lide det rent fysiske når jeg skal lave lyd men ulempen er jo også der er ikke så meget at lave om på når først optagelsen er kommet ind i pro-tools. Jeg har derfor også kigget på digirack 003. Er der nogen gode idéer? som sagt jeg er nybegynder og ved ikke så meget.
    MVH
    Danny

Svar på dette indlæg
  • 19-05-2010
    kl. 09:54

Søren Griepentrog

Hej

Købe evt. en brugt Digi002. Den er meget bedre end en m-box. Du kan for få penge udvide den til 16 ind/ud.. Og så kan du evt. også få råd til en billig mixer

Dønne

Svar på dette indlæg
  • 30-12-2010
    kl. 18:36

Anders Molin

En 002 er nu ikke bedre end en mbox2, der er bedre pre's i mboxen...

Danny, køb evt en brugt 003 Factory, der er flere til salg på dba.dk for cirka 7000, så får du et bedre "lydkort" end din mbox, og du får en hardware mixer som du kan bruge til at styre pro tools med.

En anden løsning var at finde en brugt Command 8 som du også kan bruge til at styre pro tools med.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk