Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Lydkort ??? - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 07-05-2010
    kl. 10:53

Rasmus Se

Lydkort ???

Jeg skal have anskaffet mig et lydinterface til lidt oevelokaleoptagelser. Jeg koerer MacBookPro og Logic, og har alle mics jeg skal bruge..
    Jeg har set mig lidt lun paa M/Audios profire interface. Er der nogen der har erfarringer med denne box? Den ser fin ud, og kan det jeg skal bruge.
    I samme kategori er der jo ogsaa PreSonus Firestudio og Focusrite saffire 40, saa hvis nogen har erfarringer med disse, vil jeg gerne have besked.

I min MacBook Pro sidder der en FireWire 800 indgang. Disse lydkort koerer p[ de gamle FireWire 400, men jeg har koebt mig en omformer, saa stikkene passer, og saa skulle der efter sigende ikke v;re nogen ko paa isen .... Eller hvad??

Mvh Rasmus S

Svar på dette indlæg
  • 07-05-2010
    kl. 17:03

Peder Lyng

ProFire 2626

Hvis det er dette lydkort, du har kig p, kan jeg kun anbefale det. Jeg krer ogs Mac/Logic, og det fungerer. Har udvidet med ekstra 8 kanaler via en Behringer ADA box - nemt og billigt. Har ikke haft det s lnge, men indtil videre er jeg ikke stdt p problemer. Det er nemt at stte op/slutte til - og god lyd.
    Jeg har en 'gammel' PowerMac, s mht. FireWire omformeren kan jeg desvrre ikke hjlpe ...

Svar på dette indlæg
  • 27-05-2011
    kl. 11:08

Rasmus Hald

ProFire 2626

Hvad skal du have for dit ProFire 2626?

Svar på dette indlæg
  • 12-05-2010
    kl. 14:19

Anders Boelt

M-Audio Firewire 18/14

Jeg har brugt M-Audios 18/14 firewire kort, og det lyder fedt. Slger det pga nedgradering, var det ikke noget?

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk