Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
2 guitarer i en indgang - Selvbyg - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 15-05-2010
    kl. 08:56

Bernt Knutzen

2 guitarer i en indgang

Hejsa. Jeg skifter frem og tilbage mellem 2 basser, men nsker at bruge den samme samling effektpedaler; alts mangler jeg noget "Y - agtigt noget" -"omskifter pedal".
    Hvad hedder sdan noget?
    Er der nogen der har en vejledning til at flkke sdan noget sammen?
    Jeg gad godt noget med en enkelt kontakt, og s en diode der lyser ved den indgang, der er hul igennem ved?

Jeg kunne ogs g lidt i tnkeboks selv - et par reler 9v forsyning - vandal kontakt - er det nok at tilslutte/afbryde plus, og s lade stel vre forbundet hele tiden? Vil det ikke give anledning til massivt stj?
    /Knuj

Svar på dette indlæg
  • 15-05-2010
    kl. 12:48

Frank Jrgensen

Gr det selv?

Nu er det jo selvbyg-forummet det her, s mon ikke det er sdan noget som dette du er p udkig efter:

http://www.fulltone.com/PDfFiles/AB_switcher.pdf

Indrmmet, jeg har ikke bygget sdan en ftter selv, men har planer om det, nr der en dag bliver tid. Og det er jo ikke ligefrem hjernekirurgi :-)

/Frank

Svar på dette indlæg
  • 15-05-2010
    kl. 13:17

Bernt Knutzen

Netop gr det selv

Taksen - lige sdan noget jeg mangler - prver at flkke sdan noget sammen, og ser om der er for meget brum..
    /Bernt

Svar på dette indlæg
  • 17-05-2010
    kl. 08:39

Ejlif Hansen

A/B omskifter

Boss laver en fin lille A/B omskifter til under 300,-kr, s med mindre man er helt vild for selv at kbe stumper og bruge loddekolbe, s er det den nemmeste lsning. Jeg bruger selv 2 stk. til at skifte mellem 3 guitarer. Det eneste minus er at de krer p batterier. 2 stk. AAA. Men det er en biting, man sagtens kan leve med.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk