Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Soundcraft powermixer - Live & PA - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 02-06-2010
    kl. 22:08

Mogens Sørensen

Soundcraft powermixer

Vores 10-12 år gamle Soundcraft Powermixer døde en aften lige før et spillejob. Det var lidt af et mareridt, da vi ikke havde back-up, men vi lykkedes at redde jobbet i hus, ved at lade sangen gå over vores stor gamle Ampeg basanlæg, langtfra ideelt men dog næsten tåleligt en enkelt gang!
    Nå men mine spørgsmål:
    1) Kan det betale sig at reparere skidtet - den er helt død, altså ingen strøm eller lys eller skal den til de evige pa-marker?
    2) Hvis den kunne repareres (billigt ellers ingen ide) hvor kunne man så anbefale at henvende sig på Sjælland/StorKøbenhavn?
    3) Vi har spurgt en anerkendt (rør-) ekspert som rådede til at sige farvel til transistorbunken og købe nyt, hvilket vi også har gjort, men som reserve og evt. til lidt monitor, kunne det være smart bare lige at få den til at virke rimeligt igen.

Svar på dette indlæg
  • 02-06-2010
    kl. 23:04

Lars Skar

Preben Lyngemark

Jeg kan varmt anbefale Preben Lyngemark hos Musikpartner, Kornmarksvej 2, 2605 Brøndby, tlf. 70208002.

Svar på dette indlæg
  • 05-06-2010
    kl. 14:49

Mogens Sørensen

Tak for info Lars!

Jeg kender godt Preben, har "brugt" ham nogle få gange. Nu prøver vi lige at skrue låget af dyret så at sige, og det kommer der nok ikke meget afklaring ud af, så det kan godt være, vi spørger Preben, om det kan betale sig at reparere.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk