Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hardware til Pearl Export serien - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 28-06-2010
    kl. 15:09

Svend-Erik Kjær Madsen

Okay glem jeg spurgte, Thomann har det hele.

Svar på dette indlæg
  • 30-06-2010
    kl. 18:57

Morten Lyse Pedersen

Pearl Export

Hej Sv. - E.

Jeg har også et Pearl Export, og vil da gerne anbefale et Evans EQ3 slagskind til stortrommen, og jeg bruger bare et "Pearl logo" resonansskind. Du skal holde dig til Remo pinstripe slagskind til tammerne. Lilletrommen er jeg ikke nået til at forske i endnu, andet end at en stemmenøgle samt et par klatter MoonGel til lilletrommen skal kunne "do the trick." Alt i Gaffa, tæpper i stortrommen og lign løsninger til at forsøge at dæmpe noget med, bør du afstå fra og så lære dig selv at stemme dig frem til den lyd du gerne vil have. Sørg for ikke at stemme tammer og lilletromme for dybt, da det i mine ører får tingene til at lyde af "gulvspand i 4 størrelser.."

Pearl Export kan sagtens lyde fedt.. Men som så meget andet er der langt flere muligheder for sløj lyd, end fed lyd..

Ikke at det havde meget med det oprindelige spørgsmål, men måske noget af det kunne bruges..?

Mvh;
    Morten Lyse

Svar på dette indlæg
  • 01-07-2010
    kl. 00:38

Svend-Erik Kjær Madsen

Hej Morten, tak for dit input, dine erfaringer er cirka det samme jeg selv har fundet ud af ;)

Pearl Export trommer kan sagtens spille fedt på trods af prisen, ingen tvivl om det.

Svar på dette indlæg
  • 02-07-2010
    kl. 17:11

Svend-Erik Kjær Madsen

Wau efter at have fået en stemmenøgle til sættet sammen med det hardware jeg bestilte vil jeg sige at det exportsæt er det bedste købe jeg har gjort i mands minde ;)

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk