Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Hvem ved noget om esp/navigator? - Guitar - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 05-07-2010
    kl. 11:25

Morten Schwennesen

Hvem ved noget om esp/navigator?

Hej har lige fet fingrende i en Navigator produced by esp stratocaster men har lidt svrt ved at finde noget info om guitaren s mske der var en eller anden herinde der kunne hjlpe?
    Guitaren er fra 86/87 dette er baseret p at han jeg kbte guitaren af fik den som ny i 87, men lidt mere info kunne vre sknt, hvilke pickupper blev brugt, hvordan var kvaliteten generelt p dette tidspunkt og andre nyttige oplysninger:-)
    Jeg kan oplyse at jeg syntes guitaren er super fed at spille p og kvaliteten af arbejdet er i top og den minder meget om noget custom shop, hvilket i nogen grad ogs underbygges af at der er det samme navn op halsen som der er i kroppen hvilket kunne tyde p at det er ham der har klistret guitaren sammen i sin tid og sammenholder man det med at guitaren er kommet i hus for 1700.- s er det nok ikke nogen helt drlig handel:-)
    De bedste hilsener Morten Schwennesen

Svar på dette indlæg
  • 05-07-2010
    kl. 15:19

Sren Alwan

Ikke meget...

andet end at jeg ogs sidst i 80erne havde en buddy, som havde sdan en. Bort set fra dens sart-lyserde farve, som jeg nok ville have svrt ved at forene mig med tanken om at vise mig selv med i offentlighed, er mine minder om dn guitar (og ja, det er n af dem, man kan huske - isr halsen str som en af de bedste Strat-halse, jeg har prvet) meget lig det, du beskriver. S det er vist slet ikke noget skidt kbt. Som mange japanere fra dengang skulle pickupperne vist vre det svageste led, hvis der er nogen...

M.v.h.

Sren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 05-07-2010
    kl. 16:55

Sren Madsen

Jeg har haft to af dem. Det er rigtig gode guitarer. Jeg kbteden ene af mine, omkring det tidspunkt din er fra. P det tidspunkt var det Appollon musik p Strandvejen, der havde agenturet p dem. De blev allesammen justeret og sat op af en fyr der hedder Adle, s vidt jeg husker. Pickups er deres egen, ESP, og lyder glimrende. Hvis du har fet den for 1700, har du gjort en ret god handel vil jeg sige :-)

vh

Sren

Svar på dette indlæg
  • 05-07-2010
    kl. 18:10

Morten Schwennesen

Hej Sren & Sren

Tak for jeres svar, i mit videre detektiv arbejde er det lidt interessant at Apollon musik p dette tidspunkt havde agenturet, fordi der netop er skrevet et AP* i udfrsningen til pickupperne og AP og Apollon* i udfrsningen til halsen s det kunne vre lidt sjovt at f fat i den gode Adle.

De bedste hilsener
    Morten Schwennesen

Svar på dette indlæg
  • 05-07-2010
    kl. 18:53

Sren Madsen

Jamen han er der benbart endnu og det er Atle med T.

http://www.apollonmusik.dk/cms.php?id_cms=4

Svar på dette indlæg
  • 05-07-2010
    kl. 23:23

Morten Schwennesen

Tak for det....

jeg prver at fange ham i morgen og ser hvad der sker.

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2010
    kl. 12:32

Nicolai Kehlet

Jeg har to af dem, og har endnu til gode at splille p en Fender der fles bedre.
    Den ene er ivrigt lyserd, og jeg elsker den guitar overalt p jorden. Den har suvernt den bedste hals jeg nogensinde har prvet.
    Jeg har skiftet pickupper p dem begge, men mest for at prve noget andet.
    Ogs har jeg sat locking tuners p.
    Du kan stadig bestille dem, men de koster liges meget som en Suhr, eller en custom shop.
    De er skaldte lawsuit guitarer.

Svar på dette indlæg
  • 06-07-2010
    kl. 17:51

Peter Rasmussen

Hvis du ikke har givet mere for den har du nok gjort et ret godt kb.
    Jeg har selv en fra 1982 som jeg har givet ca 6000,- for, men den ville alts med hjem, og den er en fantastisk erstatning for min gamle Strat som jeg snart ikke tr tage med p job mere.
    I min sidder der Dimarzio pickupper i, men har ovrevejet at stte mine Suhr pickupper over i for at se om de virker bedre den end de gr i min "japan" Strat.
    Bygge kvaliteten virker, ud fra de mange indlg, som om den er lidt mere ensartet end den Fender "disker op med", min er ogs ret godt skruet sammen.

MVH Pede

Svar på dette indlæg
  • 08-07-2010
    kl. 07:50

Nicolai Kehlet

Hej Pede,

Jeg har Suhr V60'ere i min ESP, og det lyder rigtigt godt.

Svar på dette indlæg
  • 08-07-2010
    kl. 09:42

henrik seidenfaden

tjae..

jeg har ogs haft sdan en, og den blev smen ogs kbt hos Appollon. (i 87 tror jeg nok). Den var lidt svagere i PUerne end min 73 Fender, som den s ikke efter min mening helt kunne hamle op med i lngden. Men helt klart et godt bud p en rigtig god brugbar strat.

Og s lige en historie om endnu en lyserd Navigator: Der findes en ungdomsklub i Albertslund, som kbte en sdan guitar i 86/87.... de har den endnu!!! (Hvis den kan holde til det kan den....)

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk